Co zajímavého se dělo v létě na sociálních sítích?
Oděvní firma Forever 21 ve spolupráci s agenturou Breakfast vymyslela unikátní projekt . Nechali si sestrojit obří „plátno“, které je ve skutečnosti stroj poskládaný z 6200 špulek nití. Když si člověk při nákupu v obchodě Forever21 dal na Instagram svou fotku s příslušným hashtagem, plátno ze špulek se proměnilo v jeho instagramový portrét. Více ve videu.
Periscope je ve světě sociálních sítí relativním nováčkem. U nás v Česku zatím moc nefrčí, ale v zahraničí stoupá v oblibě velkých firem, které ho využívají pro netradiční marketing. Klasickým příkladem toho jsou Turkish Airlines, které pomocí Periscopu v přímém přenosu lidem vysílali, jak vypadá let z Istanbulu do New Yorku. Nechybí přípravy letadla, rozhovor s posádkou i samotné řízení letu. Video se šířilo díky Twitteru a mělo tisícovky shlédnutí.
Tisíce mladých žen v zahraničí se zapojily do kampaně s hashtagem #Ilooklikeanengineer, která se snažila nabořit stereotypy spojené s vnímáním žen jako těch méně nadaných pro technické obory. Netradiční náborovou kampaň spustila softwarová společnost OneLogin a hashtag měl přes 75 000 užití.