Buduj tým, posílíš firmu!
Například společnost CBRE by mohla vyprávět, co se dá všechno zažít! Zadání přitom nebylo úplně jednoduché – 1 den, Praha, 180 osob. A hlavně – aby to bylo WAU.
Dali jsme hlavy a nápady dohromady a předložili klientovi 3 možné verze, 3 témata, 3 lokace. A přiznáváme – usilovně jsme se modlili, aby si nevybral tu třetí. Jak už to tak bývá: „Rozhodně bereme tu třetí!“ Takže jsme se pustili do přípravy filmového teambuildingu.
Pro účastníky to vše začalo několik týdnů předem nevinnou otázkou: Přemýšleli jste někdy, jakou roli hraje práce ve vašem životě? Jakou roli hrajete vy v pracovním týmu? Hrajete si rádi a improvizujete nebo máte raději vše pevně ve své režii? Odehrávají se vaše dny podle předem daného scénáře?
Od té chvíle už jela firemní šuškanda naplno. A my také – museli jsme zařídit milión produkčních věcí a hlavně vymyslet 15 dostatečně známých filmů a do každého z nich alespoň 12 postav. Protože jak jinak by se naši svěřenci měli rozdělit do družstev, že?
Je jedno, jestli jste samotáři a žijete na samotě u lesa nebo je váš život taková pařba ve Vegas a řítíte se jím jako kulový blesk. Tenhle večírek si totiž užije každý. Připravte se na chvíli opustit svoje pelíšky a vyměnit role matek, otců, zaměstnanců, manželek a manželů za úplně jiné. Tahle cesta z města bude totiž pořádná jízda. Jízda, který začala na autobusovém nádraží Florenc, odkud nicnetušící zaměstnance CBRE odvezly připravené autobusy na dosud neznámé místo. Během cesty si musel každý najít další postavy ze stejného filmu a tím sestavit svůj tým.
A potom už jsme byli v cíli. Filmové ateliéry, filmové kostýmy, kamery, klapky, maskérky, scénáře…vlastně, scénáře si nejprve museli napsat! A tak bylo na každém týmu, jak své téma pojme.
V podvečer zhasl poslední reflektor, porota vyhodnotila nezapomenutelné výkony, herci se hodili do gala a udílení Oskarů mohlo začít! A afterparty? Tu snad ani nemusíme zmiňovat – ve skvěle stmeleném kolektivu se táhla až do ranních hodin.
A co jsme si z toho odnesli my?
- Výhra je mít odvážného klienta, který se nebojí nezvyklých řešení a neprozkoumaných vod.
- Výhra je mít v týmu člověka, který klienta na první schůzce přesvědčí, že se vyplatí do neprozkoumaných vod vyplout a že to bude stát za to.
- Výhra je mít tým, který v den D na place podá ten nejlepší výkon a stále s úsměvem na rtech dokáže, že to opravdu stojí za to.
Protože dostat od klienta ne jeden, ale hned několik děkovných emailů s jmenovitým poděkováním (v tomto případě naší superstar Michalovi) a ten pocit, že se stmelil nejen tým klient-klient, ale také vy-klient, ten je k nezaplacení!