Sabina Erbanová
A Picture of $name

Kristina Hotová
A Picture of $name

Tomáš Jirsa
A Picture of $name

Zakladatel a majitel C&B. Chce být vždy ve všem první a napřed a je vlastně jedno, jestli jde o PR nebo jízdu na kole. Nemá rád, když se chodí okolo horké kaše a věci říká natvrdo a napřímo. To se promítá i do jeho psaní - jeho články vás nudit nebudou. Jediná disciplína, ve které Tomáš stále pokulhává je time management. O jeho rušení porad se v C&B vyprávějí legendy.

Michaela Koselová
A Picture of $name

Na rozdíl od grafiků samouků má Míša z grafického designu státní zkoušky. Kromě mistrovství ve Photoshopu tak zvládá konverzovat třeba o architektuře a sochařství romantismu. Namísto postupného sbírání zkušeností po škole skočila rovnou do C&B, kde se krom jiného pustila do Plesu v Opeře. Má oko pro detail a odzbrojující úsměv.

Andrea Kovářová
A Picture of $name

David Kursa
A Picture of $name

V mládí nepříliš úspěšný sportovec a člen rockové kapely, na vysoké škole student evropské ekonomické integrace. Kariéra vedoucího podkrovní kanceláře společnosti HI-LIGHTS se mohla ubírat mnoha směry, naštěstí nakonec zvítězily informace, média a analýzy. Nedá dopustit na rodné České Budějovice a je pověstný tím, že nevypíná ani u skleničky vína.

Kateřina Linhardtová
A Picture of $name

Prvním PR počinem Kateřiny byla práce pro Matfyz, výzev se tedy rozhodně nebojí. Pod palcem měla sociální sítě a redaktořinu. Mimo to je už nějaký ten rok freelance překladatelkou, marketing a PPC konzultantkou a především nápaditým kopíkem.

Markéta Lukášková
A Picture of $name

Novinářka, která se do povědomí čtenářů zapsala svým působením v časopisu Reflex a na webu Reflex.cz. Před téměř dvěma lety zběhla na druhý břeh k PR a komunikaci a v C&B má na starosti sociální sítě. Ondřej Aust z Mediář.cz o ní prohlásil, že je shooting star českého internetu. Od té doby si z ní v C&B kolegové utahují.

Petr Macinka
A Picture of $name

Absolvent v oborech politologie a mezinárodní vztahy. Konzultant, který dokáže najít zajímavé souvislosti i za horizontem běžného vnímání. Říká, že lidé často svazují sebe i svůj byznys zbytečnými limitami, přitom většinou stačí jen otevřít oči, nebo zvednout hlavu.

Roman Pazderník
A Picture of $name

Roman k PR zběhl ze sféry ekonomie. Z jeho zájmů jmenujme ekonomii. V poslední době svůj čas diverzifikuje mezi aktivity se středně až dlouhodobým výnosem typu pohyb, práce či blogování, naopak divestice v oblasti vaření. V životě mu údajně nic nechybí, snad kromě ekonomie.

Tomáš Sazima
A Picture of $name

Říká se o něm, že je. Že skutečně existuje. Prý je sexy a má mozek, tudíž je to člověk. Zajímá se o veřejné dění, ale politik to není. Ani aktivista, na to je moc pesimista. Celkem rád se druží, i když nechápou to druzí. Ať jsi ateista, křesťan, budhista, hinduista, muslim nebo žid, na Facebooku se s ním můžeš sblížid (www.facebook.com/libusskykral).

Jana Šetele
A Picture of $name

Jakub Smutný
A Picture of $name

Mediální analytik, vystudovaný politolog a občasný lektor. Jakubův životopis nebyl úplně zábavný, dokud kolegům neřekl, že viděl a ohodnotil asi 4 000 filmů. Je milovníkem hororů a rád si zahraje únikové hry. Svou povahou se snaží rozbít koncept nudného analytika, a když nějaký graf neodpovídá jeho představě, nebojí se to nahlas říct.

Jan Václav
A Picture of $name

Talentovaný grafik, který je jako jeden z mála v C&B od počátku jejího vzniku. Vlajkovou lodí jeho práce je každý rok nový vizuál Plesu v Opeře, kterému před lety vymyslel ikonické logo, jež má s Plesem každý spojené. Kromě grafiky vyniká ještě v jedné věci – s naprosto kamennou tváří umí v pravou chvíli říct vtip, co všechny okolo odbourá.

Zuzana Vinzens
A Picture of $name

Zuzana si před lety řekla, že vzkřísí z mrtvých tradiční Ples v Opeře. Pod jejím vedením se z něj za pět let stala respektovaná společenská událost, na které se každoročně vybírají miliony korun na charitu. V C&B vedla divizi Events, pak si odskočila na mateřskou. K tomu všemu ještě stíhá být nejkrásnější ředitelkou plesu na světě.

Když se nás někdo zeptá, co děláme za práci a my odpovíme, že pracujeme v komunikační agentuře, děláme PR a pořádáme Eventy, spousta lidí si pod tím neumí představit nic konkrétního. I proto jsme založili tento blog.
Řekli jsme si, že poodhalíme, co se za těmi pojmy vlastně skrývá a ukážeme, že naše práce rozhodně není o rozesílání tiskových zpráv s gramatickými chybami, což se při slově „píárista“ jistě vybaví leckomu. Chceme se s vámi podělit o to, co zrovna děláme, jak pracujeme s klienty a jakou akci jsme zvládli uspořádat. Také se tu dočtete, co nás ve světě PR, komunikace a sociálních sítí zaujalo, co zajímavého jsme si přečetli a kdo vlastně jsme. Chceme, abyste nás trochu poznali. Abyste zjistili, že máme vlastní názory, zážitky a zkušenosti. Budeme moc rádi, když od vás získáme jakoukoliv zpětnou vazbu. Přejeme hezké čtení. A aby Vám neunikly ty nejlepší články, přihlašte se k odběru C&B Newsletteru. Každý měsíc pro Vás vybereme nejlepší text a přidáme novinky ze světa C&B.
 
Powered by C&B content   www.c‐b.cz

Buduj tým, posílíš firmu!

Kdo jiný by měl pořádat teambuildingy, než náš skvělý tým – a tak to taky děláme. A kdo říká, že teambuilding je nuda, otravná povinnost a zábava na úrovni dětských táborů, ať se zeptá našich klientů.

Například společnost CBRE by mohla vyprávět, co se dá všechno zažít! Zadání přitom nebylo úplně jednoduché – 1 den, Praha, 180 osob. A hlavně – aby to bylo WAU.
Dali jsme hlavy a nápady dohromady a předložili klientovi 3 možné verze, 3 témata, 3 lokace. A přiznáváme – usilovně jsme se modlili, aby si nevybral tu třetí. Jak už to tak bývá: „Rozhodně bereme tu třetí!“ Takže jsme se pustili do přípravy filmového teambuildingu.

Pro účastníky to vše začalo několik týdnů předem nevinnou otázkou: Přemýšleli jste někdy, jakou roli hraje práce ve vašem životě? Jakou roli hrajete vy v pracovním týmu? Hrajete si rádi a improvizujete nebo máte raději vše pevně ve své režii? Odehrávají se vaše dny podle předem daného scénáře?

Od té chvíle už jela firemní šuškanda naplno. A my také – museli jsme zařídit milión produkčních věcí a hlavně vymyslet 15 dostatečně známých filmů a do každého z nich alespoň 12 postav. Protože jak jinak by se naši svěřenci měli rozdělit do družstev, že?

Je jedno, jestli jste samotáři a žijete na samotě u lesa nebo je váš život taková pařba ve Vegas a řítíte se jím jako kulový blesk. Tenhle večírek si totiž užije každý. Připravte se na chvíli opustit svoje pelíšky a vyměnit role matek, otců, zaměstnanců, manželek a manželů za úplně jiné. Tahle cesta z města bude totiž pořádná jízda. Jízda, který začala na autobusovém nádraží Florenc, odkud nicnetušící zaměstnance CBRE odvezly připravené autobusy na dosud neznámé místo. Během cesty si musel každý najít další postavy ze stejného filmu a tím sestavit svůj tým.

A potom už jsme byli v cíli. Filmové ateliéry, filmové kostýmy, kamery, klapky, maskérky, scénáře…vlastně, scénáře si nejprve museli napsat! A tak bylo na každém týmu, jak své téma pojme.

V podvečer zhasl poslední reflektor, porota vyhodnotila nezapomenutelné výkony, herci se hodili do gala a udílení Oskarů mohlo začít! A afterparty? Tu snad ani nemusíme zmiňovat – ve skvěle stmeleném kolektivu se táhla až do ranních hodin.

A co jsme si z toho odnesli my?

  • Výhra je mít odvážného klienta, který se nebojí nezvyklých řešení a neprozkoumaných vod.
  • Výhra je mít v týmu člověka, který klienta na první schůzce přesvědčí, že se vyplatí do neprozkoumaných vod vyplout a že to bude stát za to.
  • Výhra je mít tým, který v den D na place podá ten nejlepší výkon a stále s úsměvem na rtech dokáže, že to opravdu stojí za to.

Protože dostat od klienta ne jeden, ale hned několik děkovných emailů s jmenovitým poděkováním (v tomto případě naší superstar Michalovi) a ten pocit, že se stmelil nejen tým klient-klient, ale také vy-klient, ten je k nezaplacení!