Peter Duchoň
A Picture of $name

Sabina Erbanová
A Picture of $name

Kristina Hotová
A Picture of $name

Tomáš Jirsa
A Picture of $name

Zakladatel a majitel C&B. Chce být vždy ve všem první a napřed a je vlastně jedno, jestli jde o PR nebo jízdu na kole. Nemá rád, když se chodí okolo horké kaše a věci říká natvrdo a napřímo. To se promítá i do jeho psaní - jeho články vás nudit nebudou. Jediná disciplína, ve které Tomáš stále pokulhává je time management. O jeho rušení porad se v C&B vyprávějí legendy.

Michaela Koselová
A Picture of $name

Na rozdíl od grafiků samouků má Míša z grafického designu státní zkoušky. Kromě mistrovství ve Photoshopu tak zvládá konverzovat třeba o architektuře a sochařství romantismu. Namísto postupného sbírání zkušeností po škole skočila rovnou do C&B, kde se krom jiného pustila do Plesu v Opeře. Má oko pro detail a odzbrojující úsměv.

Andrea Kovářová
A Picture of $name

David Kursa
A Picture of $name

V mládí nepříliš úspěšný sportovec a člen rockové kapely, na vysoké škole student evropské ekonomické integrace. Kariéra vedoucího podkrovní kanceláře společnosti HI-LIGHTS se mohla ubírat mnoha směry, naštěstí nakonec zvítězily informace, média a analýzy. Nedá dopustit na rodné České Budějovice a je pověstný tím, že nevypíná ani u skleničky vína.

Veronika Lebedová
A Picture of $name

Kateřina Linhardtová
A Picture of $name

Prvním PR počinem Kateřiny byla práce pro Matfyz, výzev se tedy rozhodně nebojí. Pod palcem měla sociální sítě a redaktořinu. Mimo to je už nějaký ten rok freelance překladatelkou, marketing a PPC konzultantkou a především nápaditým kopíkem.

Markéta Lukášková
A Picture of $name

Novinářka, která se do povědomí čtenářů zapsala svým působením v časopisu Reflex a na webu Reflex.cz. Před téměř dvěma lety zběhla na druhý břeh k PR a komunikaci a v C&B má na starosti sociální sítě. Ondřej Aust z Mediář.cz o ní prohlásil, že je shooting star českého internetu. Od té doby si z ní v C&B kolegové utahují.

Petr Macinka
A Picture of $name

Absolvent v oborech politologie a mezinárodní vztahy. Konzultant, který dokáže najít zajímavé souvislosti i za horizontem běžného vnímání. Říká, že lidé často svazují sebe i svůj byznys zbytečnými limitami, přitom většinou stačí jen otevřít oči, nebo zvednout hlavu.

Roman Pazderník
A Picture of $name

Roman k PR zběhl ze sféry ekonomie. Z jeho zájmů jmenujme ekonomii. V poslední době svůj čas diverzifikuje mezi aktivity se středně až dlouhodobým výnosem typu pohyb, práce či blogování, naopak divestice v oblasti vaření. V životě mu údajně nic nechybí, snad kromě ekonomie.

Ondřej Samek
A Picture of $name

Tomáš Sazima
A Picture of $name

Říká se o něm, že je. Že skutečně existuje. Prý je sexy a má mozek, tudíž je to člověk. Zajímá se o veřejné dění, ale politik to není. Ani aktivista, na to je moc pesimista. Celkem rád se druží, i když nechápou to druzí. Ať jsi ateista, křesťan, budhista, hinduista, muslim nebo žid, na Facebooku se s ním můžeš sblížid (www.facebook.com/libusskykral).

Jana Šetele
A Picture of $name

Jakub Smutný
A Picture of $name

Mediální analytik, vystudovaný politolog a občasný lektor. Jakubův životopis nebyl úplně zábavný, dokud kolegům neřekl, že viděl a ohodnotil asi 4 000 filmů. Je milovníkem hororů a rád si zahraje únikové hry. Svou povahou se snaží rozbít koncept nudného analytika, a když nějaký graf neodpovídá jeho představě, nebojí se to nahlas říct.

Jan Václav
A Picture of $name

Talentovaný grafik, který je jako jeden z mála v C&B od počátku jejího vzniku. Vlajkovou lodí jeho práce je každý rok nový vizuál Plesu v Opeře, kterému před lety vymyslel ikonické logo, jež má s Plesem každý spojené. Kromě grafiky vyniká ještě v jedné věci – s naprosto kamennou tváří umí v pravou chvíli říct vtip, co všechny okolo odbourá.

Zuzana Vinzens
A Picture of $name

Zuzana si před lety řekla, že vzkřísí z mrtvých tradiční Ples v Opeře. Pod jejím vedením se z něj za pět let stala respektovaná společenská událost, na které se každoročně vybírají miliony korun na charitu. V C&B vedla divizi Events, pak si odskočila na mateřskou. K tomu všemu ještě stíhá být nejkrásnější ředitelkou plesu na světě.

Zuzana Závodná
A Picture of $name

Když se nás někdo zeptá, co děláme za práci a my odpovíme, že pracujeme v komunikační agentuře, děláme PR a pořádáme Eventy, spousta lidí si pod tím neumí představit nic konkrétního. I proto jsme založili tento blog.
Řekli jsme si, že poodhalíme, co se za těmi pojmy vlastně skrývá a ukážeme, že naše práce rozhodně není o rozesílání tiskových zpráv s gramatickými chybami, což se při slově „píárista“ jistě vybaví leckomu. Chceme se s vámi podělit o to, co zrovna děláme, jak pracujeme s klienty a jakou akci jsme zvládli uspořádat. Také se tu dočtete, co nás ve světě PR, komunikace a sociálních sítí zaujalo, co zajímavého jsme si přečetli a kdo vlastně jsme. Chceme, abyste nás trochu poznali. Abyste zjistili, že máme vlastní názory, zážitky a zkušenosti. Budeme moc rádi, když od vás získáme jakoukoliv zpětnou vazbu. Přejeme hezké čtení. A aby Vám neunikly ty nejlepší články, přihlašte se k odběru C&B Newsletteru. Každý měsíc pro Vás vybereme nejlepší text a přidáme novinky ze světa C&B.
 
Powered by C&B content   www.c‐b.cz

Co se vám vybaví, když se řekne Ples v Opeře?

Po šesti letech dřiny a odříkání bych samozřejmě ráda slyšela, že logo v podobě velkého O s motýlkem, nebo značka C&B. Ale tak nějak tuším, že to bude spíš róba Hanky Kynychové a Marek Eben.

Po prvním ročníku, který jsme v roce 2011 pořádali, jsem měla dojem, že novinové články informují o úplně jiné události, než které jsem byla svědkem. A co teprve diskuze pod články! To byla úplná přehlídka zasvěcených informací, zkušeností z Vídně a objektivních názorů. V zájmu svého psychického zdraví diskuze od té doby nečtu, jedno je ale jisté – v České republice existuje jen málo podobných událostí, které by byly opředeny tolika mýty a klišé, jako Ples v Opeře.
Ty nejznámější určitě znáte: je to akce jen pro zvané, lístky se nedají koupit a nebo možná dají, ale normální člověk na ně nemá. Je to slezina rádoby celebrit. Všichni se tam chodí jen předvádět. Je to snobárna.

A víte, jak je to doopravdy?

Lístky se samozřejmě koupit dají (přímo tady), lépe řečeno se koupit musí – osobností, které zveme jako čestné hosty je opravdu málo (a jistě jsme všichni četli o té slečně, která na Ples nakráčela bez vstupenky a za pár minut odkráčela v doprovodu ostrahy a všech bulvárních deníků).

Známé tváře, chcete-li celebrity, se na Plese samozřejmě objevují – je to událost pod obrovským drobnohledem médií, příležitost vynést večerní róbu, důstojně se prezentovat. Z celkové kapacity 1000 hostů ale tvoří mizivé procento.

Nevím, co definuje snobárnu, ale je samotnou podstatou Plesu v Opeře, že jde o akci luxusní a unikátní. Nabízí nejlepší možný servis od cateringu až po umělecký program a odehrává se v jedinečném exkluzivním prostoru. To vše něco stojí a naši hosté vědí, že se jim vyplatí investovat. Atmosféru doplňuje nejvyšší možný dresscode – white tie a black tie – a z naší strany také přísné trvání na jeho dodržování. Vyjadřujeme tím úctu nejen sobě navzájem, ale také významu dané události.

O čem se už tolik nepíše a pro nás je to přitom hlavní motiv proč to děláme a jak to děláme, je charitativní význam Plesu. Že jsme s podporou našich hostů a partnerů dokázali získat víc než 5 milionů korun na pomoc znevýhodněným dětem a mladým lidem. Že jsme podpořili skvělé projekty, jako jsou například Srdcerváči.cz, Dětské krizové centrum, Červený kříž Kambodža a hned několik projektů Nadace Terezy Maxové dětem. Že jsme snad, s velkou pravděpodobností, někomu změnili život.

Ples v Opeře není pro každého. Je pro ty, kteří se nebojí nebýt průměrní, kteří chtějí investovat do kvality a umí ji ocenit, pro ty, kteří znají hodnotu svého času a vědí jak si ho dobře užít.
Často, když narazím na předsudky o Plese v Opeře, říkám si, že bych všem přála vidět, co a kdo je za ním. Kolik práce, lidí a příběhů. A myslím, že blog C&B je skvělou příležitostí, nechat vás nahlédnout za oponu téhle jedinečné události. Na přípravy, do budovy, mezi hosty a taky mezi nás, tým Plesu v Opeře, který už šestým rokem pracuje na tom, aby Ples v Opeře znamenal pro své hosty především neopakovatelné emoce a vzpomínky.