Sabina Erbanová
A Picture of $name

Kristina Hotová
A Picture of $name

Tomáš Jirsa
A Picture of $name

Zakladatel a majitel C&B. Chce být vždy ve všem první a napřed a je vlastně jedno, jestli jde o PR nebo jízdu na kole. Nemá rád, když se chodí okolo horké kaše a věci říká natvrdo a napřímo. To se promítá i do jeho psaní - jeho články vás nudit nebudou. Jediná disciplína, ve které Tomáš stále pokulhává je time management. O jeho rušení porad se v C&B vyprávějí legendy.

Michaela Koselová
A Picture of $name

Na rozdíl od grafiků samouků má Míša z grafického designu státní zkoušky. Kromě mistrovství ve Photoshopu tak zvládá konverzovat třeba o architektuře a sochařství romantismu. Namísto postupného sbírání zkušeností po škole skočila rovnou do C&B, kde se krom jiného pustila do Plesu v Opeře. Má oko pro detail a odzbrojující úsměv.

Andrea Kovářová
A Picture of $name

David Kursa
A Picture of $name

V mládí nepříliš úspěšný sportovec a člen rockové kapely, na vysoké škole student evropské ekonomické integrace. Kariéra vedoucího podkrovní kanceláře společnosti HI-LIGHTS se mohla ubírat mnoha směry, naštěstí nakonec zvítězily informace, média a analýzy. Nedá dopustit na rodné České Budějovice a je pověstný tím, že nevypíná ani u skleničky vína.

Kateřina Linhardtová
A Picture of $name

Prvním PR počinem Kateřiny byla práce pro Matfyz, výzev se tedy rozhodně nebojí. Pod palcem měla sociální sítě a redaktořinu. Mimo to je už nějaký ten rok freelance překladatelkou, marketing a PPC konzultantkou a především nápaditým kopíkem.

Markéta Lukášková
A Picture of $name

Novinářka, která se do povědomí čtenářů zapsala svým působením v časopisu Reflex a na webu Reflex.cz. Před téměř dvěma lety zběhla na druhý břeh k PR a komunikaci a v C&B má na starosti sociální sítě. Ondřej Aust z Mediář.cz o ní prohlásil, že je shooting star českého internetu. Od té doby si z ní v C&B kolegové utahují.

Petr Macinka
A Picture of $name

Absolvent v oborech politologie a mezinárodní vztahy. Konzultant, který dokáže najít zajímavé souvislosti i za horizontem běžného vnímání. Říká, že lidé často svazují sebe i svůj byznys zbytečnými limitami, přitom většinou stačí jen otevřít oči, nebo zvednout hlavu.

Roman Pazderník
A Picture of $name

Roman k PR zběhl ze sféry ekonomie. Z jeho zájmů jmenujme ekonomii. V poslední době svůj čas diverzifikuje mezi aktivity se středně až dlouhodobým výnosem typu pohyb, práce či blogování, naopak divestice v oblasti vaření. V životě mu údajně nic nechybí, snad kromě ekonomie.

Tomáš Sazima
A Picture of $name

Říká se o něm, že je. Že skutečně existuje. Prý je sexy a má mozek, tudíž je to člověk. Zajímá se o veřejné dění, ale politik to není. Ani aktivista, na to je moc pesimista. Celkem rád se druží, i když nechápou to druzí. Ať jsi ateista, křesťan, budhista, hinduista, muslim nebo žid, na Facebooku se s ním můžeš sblížid (www.facebook.com/libusskykral).

Jana Šetele
A Picture of $name

Jakub Smutný
A Picture of $name

Mediální analytik, vystudovaný politolog a občasný lektor. Jakubův životopis nebyl úplně zábavný, dokud kolegům neřekl, že viděl a ohodnotil asi 4 000 filmů. Je milovníkem hororů a rád si zahraje únikové hry. Svou povahou se snaží rozbít koncept nudného analytika, a když nějaký graf neodpovídá jeho představě, nebojí se to nahlas říct.

Jan Václav
A Picture of $name

Talentovaný grafik, který je jako jeden z mála v C&B od počátku jejího vzniku. Vlajkovou lodí jeho práce je každý rok nový vizuál Plesu v Opeře, kterému před lety vymyslel ikonické logo, jež má s Plesem každý spojené. Kromě grafiky vyniká ještě v jedné věci – s naprosto kamennou tváří umí v pravou chvíli říct vtip, co všechny okolo odbourá.

Zuzana Vinzens
A Picture of $name

Zuzana si před lety řekla, že vzkřísí z mrtvých tradiční Ples v Opeře. Pod jejím vedením se z něj za pět let stala respektovaná společenská událost, na které se každoročně vybírají miliony korun na charitu. V C&B vedla divizi Events, pak si odskočila na mateřskou. K tomu všemu ještě stíhá být nejkrásnější ředitelkou plesu na světě.

Když se nás někdo zeptá, co děláme za práci a my odpovíme, že pracujeme v komunikační agentuře, děláme PR a pořádáme Eventy, spousta lidí si pod tím neumí představit nic konkrétního. I proto jsme založili tento blog.
Řekli jsme si, že poodhalíme, co se za těmi pojmy vlastně skrývá a ukážeme, že naše práce rozhodně není o rozesílání tiskových zpráv s gramatickými chybami, což se při slově „píárista“ jistě vybaví leckomu. Chceme se s vámi podělit o to, co zrovna děláme, jak pracujeme s klienty a jakou akci jsme zvládli uspořádat. Také se tu dočtete, co nás ve světě PR, komunikace a sociálních sítí zaujalo, co zajímavého jsme si přečetli a kdo vlastně jsme. Chceme, abyste nás trochu poznali. Abyste zjistili, že máme vlastní názory, zážitky a zkušenosti. Budeme moc rádi, když od vás získáme jakoukoliv zpětnou vazbu. Přejeme hezké čtení. A aby Vám neunikly ty nejlepší články, přihlašte se k odběru C&B Newsletteru. Každý měsíc pro Vás vybereme nejlepší text a přidáme novinky ze světa C&B.
 
Powered by C&B content   www.c‐b.cz

Co když to Microsoftu s LinkedIn vyjde?

Microsoft převezme za 26,2 miliardy dolarů firmu LinkedIn, určitě to nezvládne, celá akvizice je drahá a špatně, Microsoft pohlcuje firmy a nic z toho není. Tak zní podtext drtivé většiny titulků, vyjadřujících se k této události.

Pojďme se na to ale podívat z té druhé strany, z té, kde se snažíme najít podstatu tohoto jednání a možný přínos. Co všechno může tímto spojením vzniknout a jak by 26,2 miliardy dolarů mohlo ovlivnit pracovní život většiny z nás.

Ujasněme si, že LinkedIn je profesní sociální síť shromažďující data více než 433 milionů uživatel, kteří tvoří aktivní komunitu sdílející pracovní zkušenosti napříč obory. Pod LinkedIn spadají ještě další dvě složky, které by si zasloužily pozornost, jsou to sítě Slideshare a Lynda, první spravuje vzájemnou distribuci prezentací určených pro pracovní účely, druhá pak profesně zaměřená a vzdělávací videa. Většina běžných smrtelníků ani o jedné z těchto platforem nikdy neslyšela což ale neznamená, že jsou tak úplně bez potenciálu.

Microsoft jakožto šiřitel nejpoužívanějšího „kancelářského balíku“ v podobě MS Office s více než 1,2 miliardy uživatel pocítil možnost překrývání nabízených služeb ze strany LinkedIn a uchopil šanci stát se leaderem v zajištění komplexních profesních služeb včetně správy lidského kapitálu. Jak daleko by se tímto krokem mohl dostat?

Zlí jazykové tvrdí, že Microsoft prostě a jednoduše chtěl mít svou sociální síť, ale nezvolil si nejlépe. Toto tvrzení je krátkozrakým předsudkem, protože jak je na první pohled patrné, Microsoft nyní neusiluje o vlastní sociální síť ve formě podobné Facebooku nebo Twitteru. V roce 2012 po nákupu Yammeru pochopil, že tohle není cesta, kterou se může vydat, a i ten nakonec přetransformoval v nepříliš oblíbenou interní síť. Tou dobou pravděpodobně sen o konkurentovi zmíněných sociálních sítí klíčil, ale nic z něj nebylo a proto teď zkouší podpořit svou stávající činnost lépe zvolenou sociální sítí, která má mnohem užší a Microsoftu bližší cílení.

Toto spojení by mohlo konečně usnadnit integraci sociálních sítí a jejich fungování do korporátní sféry. Kooperace profilů z LinkedIn se všemi službami Microsoftu by profesně ulehčila práci na několika úrovních. Od zlepšení propojení oborů díky správnému vyplnění profilů, tak již zmíněný Slideshare ve spojení s PowerPointem spadajícím pod MS Office by zjednodušil sdílení tolik oblíbených prezentací na nejrůznější témata. A tak můžeme pokračovat, s podkladem dat LinkedIn se služby jako Kalendář nebo Cloud mohou šplhat na první místa žebříčků uživatelské oblíbenosti s nejvyšší možnou udržitelností. Dané společnosti se logicky doplňují a centrální identita je pak výhodou komplexnosti, kterou může tato akvizice v profesním užívání nabídnout.

Jedním z dalších bodů k řešení je nešťastné cílení a obecně reklamní činnost vedená přes LinkedIn, která se nikdy neposouvala smysluplným směrem. Ziskem dat od mnohanásobně většího koncernu a ucelením profesních profilů se v této oblasti dané spojení může vyplatit i přes to, že zaměření se čistě na marketing by mohlo být kritickým bodem, který na jiných sociálních sítích funguje, v tomto případě ale je a bude nosnou silou projektu hlavně lidský kapitál na což je potřeba myslet.

LinkedIn je ve ztrátě a má mnoho chyb, nízkou míru uživatelské oblíbenosti, špatný design, ani přehlednost není ideální, mnoho pod sebou schraňujících projektů, které nebyly schopny pokrýt díry na trhu, ale ve spojení s Microsoftem má obrovský potenciál to všechno změnit, synchronizovat a nabídnou uživatelům, kteří i nyní Microsoft Office využívají na denní bázi, balík s přidanou hodnotou prolínající se pracovním dnem každého z nás. Zkusme tedy s tou negativní prognózou ještě vyčkat.