Sabina Erbanová
A Picture of $name

Kristina Hotová
A Picture of $name

Tomáš Jirsa
A Picture of $name

Zakladatel a majitel C&B. Chce být vždy ve všem první a napřed a je vlastně jedno, jestli jde o PR nebo jízdu na kole. Nemá rád, když se chodí okolo horké kaše a věci říká natvrdo a napřímo. To se promítá i do jeho psaní - jeho články vás nudit nebudou. Jediná disciplína, ve které Tomáš stále pokulhává je time management. O jeho rušení porad se v C&B vyprávějí legendy.

Michaela Koselová
A Picture of $name

Na rozdíl od grafiků samouků má Míša z grafického designu státní zkoušky. Kromě mistrovství ve Photoshopu tak zvládá konverzovat třeba o architektuře a sochařství romantismu. Namísto postupného sbírání zkušeností po škole skočila rovnou do C&B, kde se krom jiného pustila do Plesu v Opeře. Má oko pro detail a odzbrojující úsměv.

Andrea Kovářová
A Picture of $name

David Kursa
A Picture of $name

V mládí nepříliš úspěšný sportovec a člen rockové kapely, na vysoké škole student evropské ekonomické integrace. Kariéra vedoucího podkrovní kanceláře společnosti HI-LIGHTS se mohla ubírat mnoha směry, naštěstí nakonec zvítězily informace, média a analýzy. Nedá dopustit na rodné České Budějovice a je pověstný tím, že nevypíná ani u skleničky vína.

Kateřina Linhardtová
A Picture of $name

Prvním PR počinem Kateřiny byla práce pro Matfyz, výzev se tedy rozhodně nebojí. Pod palcem měla sociální sítě a redaktořinu. Mimo to je už nějaký ten rok freelance překladatelkou, marketing a PPC konzultantkou a především nápaditým kopíkem.

Markéta Lukášková
A Picture of $name

Novinářka, která se do povědomí čtenářů zapsala svým působením v časopisu Reflex a na webu Reflex.cz. Před téměř dvěma lety zběhla na druhý břeh k PR a komunikaci a v C&B má na starosti sociální sítě. Ondřej Aust z Mediář.cz o ní prohlásil, že je shooting star českého internetu. Od té doby si z ní v C&B kolegové utahují.

Petr Macinka
A Picture of $name

Absolvent v oborech politologie a mezinárodní vztahy. Konzultant, který dokáže najít zajímavé souvislosti i za horizontem běžného vnímání. Říká, že lidé často svazují sebe i svůj byznys zbytečnými limitami, přitom většinou stačí jen otevřít oči, nebo zvednout hlavu.

Roman Pazderník
A Picture of $name

Roman k PR zběhl ze sféry ekonomie. Z jeho zájmů jmenujme ekonomii. V poslední době svůj čas diverzifikuje mezi aktivity se středně až dlouhodobým výnosem typu pohyb, práce či blogování, naopak divestice v oblasti vaření. V životě mu údajně nic nechybí, snad kromě ekonomie.

Tomáš Sazima
A Picture of $name

Říká se o něm, že je. Že skutečně existuje. Prý je sexy a má mozek, tudíž je to člověk. Zajímá se o veřejné dění, ale politik to není. Ani aktivista, na to je moc pesimista. Celkem rád se druží, i když nechápou to druzí. Ať jsi ateista, křesťan, budhista, hinduista, muslim nebo žid, na Facebooku se s ním můžeš sblížid (www.facebook.com/libusskykral).

Jana Šetele
A Picture of $name

Jakub Smutný
A Picture of $name

Mediální analytik, vystudovaný politolog a občasný lektor. Jakubův životopis nebyl úplně zábavný, dokud kolegům neřekl, že viděl a ohodnotil asi 4 000 filmů. Je milovníkem hororů a rád si zahraje únikové hry. Svou povahou se snaží rozbít koncept nudného analytika, a když nějaký graf neodpovídá jeho představě, nebojí se to nahlas říct.

Jan Václav
A Picture of $name

Talentovaný grafik, který je jako jeden z mála v C&B od počátku jejího vzniku. Vlajkovou lodí jeho práce je každý rok nový vizuál Plesu v Opeře, kterému před lety vymyslel ikonické logo, jež má s Plesem každý spojené. Kromě grafiky vyniká ještě v jedné věci – s naprosto kamennou tváří umí v pravou chvíli říct vtip, co všechny okolo odbourá.

Zuzana Vinzens
A Picture of $name

Zuzana si před lety řekla, že vzkřísí z mrtvých tradiční Ples v Opeře. Pod jejím vedením se z něj za pět let stala respektovaná společenská událost, na které se každoročně vybírají miliony korun na charitu. V C&B vedla divizi Events, pak si odskočila na mateřskou. K tomu všemu ještě stíhá být nejkrásnější ředitelkou plesu na světě.

Když se nás někdo zeptá, co děláme za práci a my odpovíme, že pracujeme v komunikační agentuře, děláme PR a pořádáme Eventy, spousta lidí si pod tím neumí představit nic konkrétního. I proto jsme založili tento blog.
Řekli jsme si, že poodhalíme, co se za těmi pojmy vlastně skrývá a ukážeme, že naše práce rozhodně není o rozesílání tiskových zpráv s gramatickými chybami, což se při slově „píárista“ jistě vybaví leckomu. Chceme se s vámi podělit o to, co zrovna děláme, jak pracujeme s klienty a jakou akci jsme zvládli uspořádat. Také se tu dočtete, co nás ve světě PR, komunikace a sociálních sítí zaujalo, co zajímavého jsme si přečetli a kdo vlastně jsme. Chceme, abyste nás trochu poznali. Abyste zjistili, že máme vlastní názory, zážitky a zkušenosti. Budeme moc rádi, když od vás získáme jakoukoliv zpětnou vazbu. Přejeme hezké čtení. A aby Vám neunikly ty nejlepší články, přihlašte se k odběru C&B Newsletteru. Každý měsíc pro Vás vybereme nejlepší text a přidáme novinky ze světa C&B.
 
Powered by C&B content   www.c‐b.cz

Seznamování v rukou novodobých princezen

Doba je rychlá a kouzlo rady „Sedávej panenko v koutě, budeš-li hodná, najdou tě.“ dávno vyčpělo, což si pomalu uvědomily všechny Popelky i Zlatovlásky, a šly svému štěstí naproti. Nainstalovaly si do chytrých telefonů Tinder.

Aplikace, která seznamování posunula do tohoto století, vyřadila všechny ty přežitky starých časů jako oslovování a trapné pokukování, nedej Bože plaché uhýbání pohledem.

Tinder funguje na poměrně jednoduchém a beztrestně povrchním principu. V telefonu se Vám zobrazí fotka případného protějšku a Vám se buď nelíbí, tedy jí pošlete ve svém případě do vztahového pekla, nebo se naopak zamlouvá, což dáte najevo srdíčkem. Pak nezbývá než se modlit, aby vyvolený i ve Vaší profilové fotce našel vše to, co chtěl člověk drobnými nahodilými a zcela jistě nepřipravenými gesty a rekvizitami říci. Tedy pokud držíte knihu, že jste intelektuálně nezměrně na výši, když sedíte v sedle kola, že sport je Váš život, a že když na Vás budoucí polovička hledí skrze prázdný půllitr, pátky doma se Vaší dvojice týkat nebudou.

My ženy se k této aplikaci uchylujeme z několika důvodů. Tím prvním je, že Lucka, sestra mé kamarádky ze základky se tam seznámila s Milanem a jejich svatba, které jste se sice zúčastnila byla pohádková, ale sama jste z ní i odcházela. Druhým je zvědavost doprovázená slovy „Chci to jen zkusit, fakt nečekám, že se na tohle přihlásí někdo, o koho by se dalo alespoň opřít to kolo.“ Úroveň třetího je zcela bazální, prostě přichází podzim, a když Vás má zahřívat topení, prodraží se to.

Ač povrchnost se v našich kruzích přisuzuje spíše mužskému pokolení, Tinder dokazuje, že neprávem.

Dle mnou oslovených mužů je na fotografiích důležitá žena jako celek, líbí se mi nebo nelíbí, toť jejich přístup. Náš ne, protože se nám usměvavý krasavec může připadat sebelepší, v podstatě už si můžeme představovat jak nám navléká prstýnek a chrání nás před veškerým nebezpečím, když v tom nalistujeme další fotku a vše je ztraceno.

Jak se to stane? Je několik okruhů zásadních problémů, které fotografie prozradí, a na které ženy nejsou připraveny, musí jim tedy čelit ve vlastních hlavách a to bývá často největším problémem.

 

  1. Děti na fotkách! „Jak jako děti, on má děti? Jak by si naše děti rozuměly s jeho dětmi? Jak si budou dělit hračky a mám já tohle vůbec zapotřebí?“
  2. Mazlíček! „Pes je v pohodě, když to teda není takovej ten malej smeták. A když mu neolizuje nos. Ale on má kočku. Tak to nic, to bydlí s mámou. Nebo s bejvalkou, teď vlastně nevím co je horší!“
  3. Auta. „Jako jo, nechci chodit pěšky, ale musí mít to auto na každý fotce, bože on vypadá jako když ho hladí, předpokládám, že v něm i bydlí a taky o něm určitě hodně mluví, za mě má čtyři kola a je modrý, já víc vědět nechci!“
  4. Fotka v zrcadle. „Další…“
  5. Náušnice v uchu/zlaté řetízky. „Ne, osmdesátky už jsou dávno za námi a neměli bychom na ně vzpomínat ani v soukromí, natož mít jejich pozůstatky na těle.“
  6. Nekvalitní fotka. „Tohle je doba sociálních sítích, doba virtuální reality a HDčka, kde žiješ že se pixeluješ, kde?“

 

Tohle je pár těch univerzálních problémů, každá z nás pak má ještě mnoho subjektivních (jmenuje se Kazimír, fotí se až moc s holkama, nosí růžová trička, …). Když už se povede tohle všechno překonat, ti dva, sobě si téměř souzení, se spojí. Všechno vypadá jako když princ Popelce obul střevíček a pomalu se chystá veselka.

Ale chyba lávky! Nastává druhá překážka. My ženy nepíšeme první. Učily nás to maminky, filmy a Donna z Beverly Hills. My jsme ty, které čekají až muž vyšle signál, a když jej nevyšle a nenapíše budeme sice v sekci „spojení“, ale nikdy se z ní neposuneme dál. Je to taková virtuální friendzone a ta je nepřekonatelná zhruba jako Taxisův příkop.

Ta lepší varianta v tom případě je, že… NAPSAL! Jednorožci se začínají radovat a přichází duha, ale! I tohle se dá zkazit. Poměrně jednoduše, dalo by se říci jednoslovně. Napsat totiž „ahoj, jak se máš“ je v podstatě stejné jako napsat „Jsem nudný patron, úplně bez představivosti a až někam půjdeme řeknu, že nevím kam chci a ať to vymyslíš! A řeknu to vždycky!“ Takže tudy také ne.

Ta moderní doba nám naházela pod nohy tolik klacků, že už jsou skoro vidět i na našich profilových fotkách, a my to maskujeme jak se dá, protože co kdybyste nás, milí princové odmítli jen proto, že třeba ta kniha co čteme není Kundera, ale jen Moyesová.