Peter Duchoň
A Picture of $name

Sabina Erbanová
A Picture of $name

Kristina Hotová
A Picture of $name

Tomáš Jirsa
A Picture of $name

Zakladatel a majitel C&B. Chce být vždy ve všem první a napřed a je vlastně jedno, jestli jde o PR nebo jízdu na kole. Nemá rád, když se chodí okolo horké kaše a věci říká natvrdo a napřímo. To se promítá i do jeho psaní - jeho články vás nudit nebudou. Jediná disciplína, ve které Tomáš stále pokulhává je time management. O jeho rušení porad se v C&B vyprávějí legendy.

Michaela Koselová
A Picture of $name

Na rozdíl od grafiků samouků má Míša z grafického designu státní zkoušky. Kromě mistrovství ve Photoshopu tak zvládá konverzovat třeba o architektuře a sochařství romantismu. Namísto postupného sbírání zkušeností po škole skočila rovnou do C&B, kde se krom jiného pustila do Plesu v Opeře. Má oko pro detail a odzbrojující úsměv.

Andrea Kovářová
A Picture of $name

David Kursa
A Picture of $name

V mládí nepříliš úspěšný sportovec a člen rockové kapely, na vysoké škole student evropské ekonomické integrace. Kariéra vedoucího podkrovní kanceláře společnosti HI-LIGHTS se mohla ubírat mnoha směry, naštěstí nakonec zvítězily informace, média a analýzy. Nedá dopustit na rodné České Budějovice a je pověstný tím, že nevypíná ani u skleničky vína.

Veronika Lebedová
A Picture of $name

Kateřina Linhardtová
A Picture of $name

Prvním PR počinem Kateřiny byla práce pro Matfyz, výzev se tedy rozhodně nebojí. Pod palcem měla sociální sítě a redaktořinu. Mimo to je už nějaký ten rok freelance překladatelkou, marketing a PPC konzultantkou a především nápaditým kopíkem.

Markéta Lukášková
A Picture of $name

Novinářka, která se do povědomí čtenářů zapsala svým působením v časopisu Reflex a na webu Reflex.cz. Před téměř dvěma lety zběhla na druhý břeh k PR a komunikaci a v C&B má na starosti sociální sítě. Ondřej Aust z Mediář.cz o ní prohlásil, že je shooting star českého internetu. Od té doby si z ní v C&B kolegové utahují.

Petr Macinka
A Picture of $name

Absolvent v oborech politologie a mezinárodní vztahy. Konzultant, který dokáže najít zajímavé souvislosti i za horizontem běžného vnímání. Říká, že lidé často svazují sebe i svůj byznys zbytečnými limitami, přitom většinou stačí jen otevřít oči, nebo zvednout hlavu.

Roman Pazderník
A Picture of $name

Roman k PR zběhl ze sféry ekonomie. Z jeho zájmů jmenujme ekonomii. V poslední době svůj čas diverzifikuje mezi aktivity se středně až dlouhodobým výnosem typu pohyb, práce či blogování, naopak divestice v oblasti vaření. V životě mu údajně nic nechybí, snad kromě ekonomie.

Ondřej Samek
A Picture of $name

Tomáš Sazima
A Picture of $name

Říká se o něm, že je. Že skutečně existuje. Prý je sexy a má mozek, tudíž je to člověk. Zajímá se o veřejné dění, ale politik to není. Ani aktivista, na to je moc pesimista. Celkem rád se druží, i když nechápou to druzí. Ať jsi ateista, křesťan, budhista, hinduista, muslim nebo žid, na Facebooku se s ním můžeš sblížid (www.facebook.com/libusskykral).

Jana Šetele
A Picture of $name

Jakub Smutný
A Picture of $name

Mediální analytik, vystudovaný politolog a občasný lektor. Jakubův životopis nebyl úplně zábavný, dokud kolegům neřekl, že viděl a ohodnotil asi 4 000 filmů. Je milovníkem hororů a rád si zahraje únikové hry. Svou povahou se snaží rozbít koncept nudného analytika, a když nějaký graf neodpovídá jeho představě, nebojí se to nahlas říct.

Jan Václav
A Picture of $name

Talentovaný grafik, který je jako jeden z mála v C&B od počátku jejího vzniku. Vlajkovou lodí jeho práce je každý rok nový vizuál Plesu v Opeře, kterému před lety vymyslel ikonické logo, jež má s Plesem každý spojené. Kromě grafiky vyniká ještě v jedné věci – s naprosto kamennou tváří umí v pravou chvíli říct vtip, co všechny okolo odbourá.

Zuzana Vinzens
A Picture of $name

Zuzana si před lety řekla, že vzkřísí z mrtvých tradiční Ples v Opeře. Pod jejím vedením se z něj za pět let stala respektovaná společenská událost, na které se každoročně vybírají miliony korun na charitu. V C&B vedla divizi Events, pak si odskočila na mateřskou. K tomu všemu ještě stíhá být nejkrásnější ředitelkou plesu na světě.

Zuzana Závodná
A Picture of $name

Když se nás někdo zeptá, co děláme za práci a my odpovíme, že pracujeme v komunikační agentuře, děláme PR a pořádáme Eventy, spousta lidí si pod tím neumí představit nic konkrétního. I proto jsme založili tento blog.
Řekli jsme si, že poodhalíme, co se za těmi pojmy vlastně skrývá a ukážeme, že naše práce rozhodně není o rozesílání tiskových zpráv s gramatickými chybami, což se při slově „píárista“ jistě vybaví leckomu. Chceme se s vámi podělit o to, co zrovna děláme, jak pracujeme s klienty a jakou akci jsme zvládli uspořádat. Také se tu dočtete, co nás ve světě PR, komunikace a sociálních sítí zaujalo, co zajímavého jsme si přečetli a kdo vlastně jsme. Chceme, abyste nás trochu poznali. Abyste zjistili, že máme vlastní názory, zážitky a zkušenosti. Budeme moc rádi, když od vás získáme jakoukoliv zpětnou vazbu. Přejeme hezké čtení. A aby Vám neunikly ty nejlepší články, přihlašte se k odběru C&B Newsletteru. Každý měsíc pro Vás vybereme nejlepší text a přidáme novinky ze světa C&B.
 
Powered by C&B content   www.c‐b.cz

Content na koni aneb Konference content marketing 2016

V roce 2001 začal Joe Polizzi otevřeně mluvit o konceptu obsahového marketingu v jeho dnešní podobě. Trvalo patnáct let, než i Česká republika začala toto odvětví vnímat jako nedílnou součást propagace, v níž je budoucnost marketingu.

Díky tomu vznikla Asociace content marketingu, na kterou navázala událost Konference content marketing 2016. My rozhodně chceme dělat obsah dobře, proto jsme na události nemohli chybět. Byla jsem tedy vyslána, bez svačiny, nýbrž s dobrými radami, a ve středu vyrazila vstříc novým dobrodružstvím.

Konference se konala ve funkcionalistické budově známé jako Orco, v Holešovicích. Tady začalo první dobrodružství zvané “Zaparkuj a nenech si odtáhnout auto“. Jelikož parkování je bolístka celého území hlavního města, nebylo tomu zde jinak. Krom všech obsazených míst jsem našla jen jedno jediné, poměrně skromné, s automatem upozorňujícím na maximální dobu stání dvou hodin. Už zde, v době, kdy konference ještě ani nezačala, jsem se rozhodla vyzkoušet kouzlo contentu v přímém kontaktu.

 

photo-16-11-16-16-10-05

 

Výběr prostoru pro konferenci byl poměrně odvážným krokem, který se však vyplatil. Tzv. Forbidden Spot, patřící iniciativě Life is Porno, která prostor využívá jako streetovou galerii, kavárnu i místo pro konání širokého spektra událostí, se od míst, na nichž klasicky podobné události probíhají, vymyká svou barevností a duchem ulice.

 

photo-16-11-16-12-49-08

photo-16-11-16-15-21-55

 

Po úvodním slovu pořadatelů proběhlo v průběhu sedmi hodin deset přednášek týkajících se vzrůstající potřeby kvalitního obsahu ve všech sférách fungování marketingu. Témata se pohybovala od toho, jak s contentem pracují v řetězci Ambiente, přes získání nových čtenářů, až po téma tisku v nynější době, jeho možnostech a změně pravidel za poslední léta.

 

photo-16-11-16-8-53-34

 

Za mě nejobjevnější a nejzábavnější byla lehce podceňovaná přednáška o botech v aplikaci Messenger Pavla Fuchse. Ten v pětačtyřiceti minutách nechal všechny nahlédnout do budoucnosti používání Facebooku a hlavně jemu přidruženému Messengeru, v němž budeme nakupovat od obědů po letenky nebo si ve chvílích osamělosti povídat s imaginárními kamarády, kteří jsou naprogamovaní k tomu, aby nás z nešťastné chvilky vyvedli. Sám si naprogramoval malou ukázku, sktze kterou do této problematiky celý sál vtáhl.

 

photo-16-11-16-10-44-07

 

Konektor Social pak předvedl rozsáhlou studii na téma Milleniálů, kterou v minulém roce zpracovával. Díky ní je nyní snažší dostat se na kobylku nejsilněji zastoupené skupině fungující na sociálních sítích, tedy potenciálním klientům.

 

photo-16-11-16-14-16-15

Co konkrétně si z konference odnáším?

  • Poznej svého uživatele/čtenáře
  • Sharing is learning
  • Print není mrtvý
  • Všechno na světě je reklama
  • Plánovat jo, ale nepřeplánovat
  • Pořád se divit, posouvá to
  • Vyprávíme příběhy, nám prodávají detaily
  • Video! Video! Video!!!
  • Budoucnost je dobrá. A plná možností.

photo-16-11-16-13-23-00

 

Hlavním poselstvím se pro mě stává to, že už se o našem oboru mluví, že už vře. Že už je vážně dost lidí, kteří vědí, že content nebyl oběd, o kterém se s kolegy bavíme, že kýžené ovoce pomalu ale jistě přichází. A taky, že vzdělávání je fajn. Že konkurence je od toho, aby se od ní člověk inspiroval.

P.S. Forbidden Spot dělá i jídlo a dělá ho hodně neotřele a hodně dobře. Já jen, aby se to vědělo!

 

photo-16-11-16-12-49-58

 

 

Konfrence se zúčastnila a tento článek napsala Sabina Erbanová, kreativní tahoun týmu C&B Content. Svěřte nám svůj obsah i vy a poznejte sílu kvalitního contentu. Kontaktujte nás na 770105462 nebo e-mailem: jana.setele@c–b.cz.