Sabina Erbanová
A Picture of $name

Kristina Hotová
A Picture of $name

Tomáš Jirsa
A Picture of $name

Zakladatel a majitel C&B. Chce být vždy ve všem první a napřed a je vlastně jedno, jestli jde o PR nebo jízdu na kole. Nemá rád, když se chodí okolo horké kaše a věci říká natvrdo a napřímo. To se promítá i do jeho psaní - jeho články vás nudit nebudou. Jediná disciplína, ve které Tomáš stále pokulhává je time management. O jeho rušení porad se v C&B vyprávějí legendy.

Michaela Koselová
A Picture of $name

Na rozdíl od grafiků samouků má Míša z grafického designu státní zkoušky. Kromě mistrovství ve Photoshopu tak zvládá konverzovat třeba o architektuře a sochařství romantismu. Namísto postupného sbírání zkušeností po škole skočila rovnou do C&B, kde se krom jiného pustila do Plesu v Opeře. Má oko pro detail a odzbrojující úsměv.

Andrea Kovářová
A Picture of $name

David Kursa
A Picture of $name

V mládí nepříliš úspěšný sportovec a člen rockové kapely, na vysoké škole student evropské ekonomické integrace. Kariéra vedoucího podkrovní kanceláře společnosti HI-LIGHTS se mohla ubírat mnoha směry, naštěstí nakonec zvítězily informace, média a analýzy. Nedá dopustit na rodné České Budějovice a je pověstný tím, že nevypíná ani u skleničky vína.

Kateřina Linhardtová
A Picture of $name

Prvním PR počinem Kateřiny byla práce pro Matfyz, výzev se tedy rozhodně nebojí. Pod palcem měla sociální sítě a redaktořinu. Mimo to je už nějaký ten rok freelance překladatelkou, marketing a PPC konzultantkou a především nápaditým kopíkem.

Markéta Lukášková
A Picture of $name

Novinářka, která se do povědomí čtenářů zapsala svým působením v časopisu Reflex a na webu Reflex.cz. Před téměř dvěma lety zběhla na druhý břeh k PR a komunikaci a v C&B má na starosti sociální sítě. Ondřej Aust z Mediář.cz o ní prohlásil, že je shooting star českého internetu. Od té doby si z ní v C&B kolegové utahují.

Petr Macinka
A Picture of $name

Absolvent v oborech politologie a mezinárodní vztahy. Konzultant, který dokáže najít zajímavé souvislosti i za horizontem běžného vnímání. Říká, že lidé často svazují sebe i svůj byznys zbytečnými limitami, přitom většinou stačí jen otevřít oči, nebo zvednout hlavu.

Roman Pazderník
A Picture of $name

Roman k PR zběhl ze sféry ekonomie. Z jeho zájmů jmenujme ekonomii. V poslední době svůj čas diverzifikuje mezi aktivity se středně až dlouhodobým výnosem typu pohyb, práce či blogování, naopak divestice v oblasti vaření. V životě mu údajně nic nechybí, snad kromě ekonomie.

Tomáš Sazima
A Picture of $name

Říká se o něm, že je. Že skutečně existuje. Prý je sexy a má mozek, tudíž je to člověk. Zajímá se o veřejné dění, ale politik to není. Ani aktivista, na to je moc pesimista. Celkem rád se druží, i když nechápou to druzí. Ať jsi ateista, křesťan, budhista, hinduista, muslim nebo žid, na Facebooku se s ním můžeš sblížid (www.facebook.com/libusskykral).

Jana Šetele
A Picture of $name

Jakub Smutný
A Picture of $name

Mediální analytik, vystudovaný politolog a občasný lektor. Jakubův životopis nebyl úplně zábavný, dokud kolegům neřekl, že viděl a ohodnotil asi 4 000 filmů. Je milovníkem hororů a rád si zahraje únikové hry. Svou povahou se snaží rozbít koncept nudného analytika, a když nějaký graf neodpovídá jeho představě, nebojí se to nahlas říct.

Jan Václav
A Picture of $name

Talentovaný grafik, který je jako jeden z mála v C&B od počátku jejího vzniku. Vlajkovou lodí jeho práce je každý rok nový vizuál Plesu v Opeře, kterému před lety vymyslel ikonické logo, jež má s Plesem každý spojené. Kromě grafiky vyniká ještě v jedné věci – s naprosto kamennou tváří umí v pravou chvíli říct vtip, co všechny okolo odbourá.

Zuzana Vinzens
A Picture of $name

Zuzana si před lety řekla, že vzkřísí z mrtvých tradiční Ples v Opeře. Pod jejím vedením se z něj za pět let stala respektovaná společenská událost, na které se každoročně vybírají miliony korun na charitu. V C&B vedla divizi Events, pak si odskočila na mateřskou. K tomu všemu ještě stíhá být nejkrásnější ředitelkou plesu na světě.

Když se nás někdo zeptá, co děláme za práci a my odpovíme, že pracujeme v komunikační agentuře, děláme PR a pořádáme Eventy, spousta lidí si pod tím neumí představit nic konkrétního. I proto jsme založili tento blog.
Řekli jsme si, že poodhalíme, co se za těmi pojmy vlastně skrývá a ukážeme, že naše práce rozhodně není o rozesílání tiskových zpráv s gramatickými chybami, což se při slově „píárista“ jistě vybaví leckomu. Chceme se s vámi podělit o to, co zrovna děláme, jak pracujeme s klienty a jakou akci jsme zvládli uspořádat. Také se tu dočtete, co nás ve světě PR, komunikace a sociálních sítí zaujalo, co zajímavého jsme si přečetli a kdo vlastně jsme. Chceme, abyste nás trochu poznali. Abyste zjistili, že máme vlastní názory, zážitky a zkušenosti. Budeme moc rádi, když od vás získáme jakoukoliv zpětnou vazbu. Přejeme hezké čtení. A aby Vám neunikly ty nejlepší články, přihlašte se k odběru C&B Newsletteru. Každý měsíc pro Vás vybereme nejlepší text a přidáme novinky ze světa C&B.
 
Powered by C&B content   www.c‐b.cz

Jak se rok 2017 chytá do sociálních sítí?

My všichni, co se pohybujeme na tenkém ledě sociálních sítí, stále ještě potřebujeme tak trošku "bojovat" o větší prostor a důvěru. Argument je jasný: budoucnost patří onlinu.

Poslední léta tomu více než nasvědčovala a nyní je na čase přijmout sociální sítě jako jedny z nejsilnějších kanálů směrem k zákazníkovi. A taky se k nim tak chovat. Jaké změny nás v tomto roce čekají?

Rychlost

Už teď se zdá, že se kolotoč sociálních sítí točí rychlostí světla, ale není tomu tak. Vše se bude zrychlovat, konkrétně FB přichází s inovacemi v podstatě nepřetržitě a svou platformu přizpůsobuje uživatelům tak, aby je neomrzela. Ostatní sítě jsou nuceny přizpůsobit se vleku. To, co zažíváme, je teprve start tohoto kolosu.

Social Media first

Formule, v níž se skrývá jednoduše boj o peníze. Opodstatněný. Často se setkáváme s přístupem, že sociální sítě z budgetu dostávají „co zbyde“ a i z toho jsou schopny udělat zázraky. V letošním roce se předpokládá konečně zlom v přístupu a investování prvotně do sociálních sítí, které umí přivést zákazníka s větší efektivností, než ATL kampaně.

Spojení HR a sociálních sítí

Nevyhnutelný střet dvou oborů se nezadržitelně blíží, ač si to odvětví HR stále ještě nechce přiznat. Nabírání nových zaměstnanců se s příchodem sociálních sítí mění v prezentaci firmy jako celku. Vzhledem k tomu, že nyní procházíme dobou, kdy v ČR máme rekordně nízkou nezaměstnanost, mohou si experti a znalci svého oboru vybírat z nabídek od jednotlivých firem. Samozřejmě, finanční hodnocení zůstane největším benefitem, ale vzhledem k času, který nyní v zaměstnáních trávíme, i prostředí v němž pracujeme tvoří jednu z položek na seznamu pro a proti. Jednu z těch, co jsou na žebříčku hodně nahoře. Firmy si musí uvědomit, že budování dobrého jména začíná od samotné struktury a její sebeprezentace ven, nejen že tak získává na důvěryhodnosti, ale hlavně, získává výhodu, že se potenciálním zaměstnancům bude více zamlouvat a – „podnik dělaj lidi“.

smysl

Kvalita vs. Aktuálnost

Kvalitní content je nutnost. Existují standardy, o kterých není nutné se bavit, ale podle posledních průzkumů jsou je uživatelé ochotni částečně vyměnit za aktuálnost. V tomto roce tedy můžeme očekávat rozmach nových forem obsahu, a to od nejrůznějších live streamů až po aktuální snapy. To všechno v kvalitě nynější stoické grafiky.

Chatovací boti

Denně rozesíláme stovky zpráv, vyměníme si tisíce interakcí týdně, ale co když potřebujeme v danou chvíli, mezi konverzačními kanály něco najít? Musíme opustit konverzaci, přesunout se k vyhledavači… A to se snaží vymýtit právě chatovací boti, tedy „interaktivní lidé“ které přidáte do konverzace a formou rozhovoru nakoupíte. Konkrétní případ je ten, že s přítelkyní plánujete dovolenou a sháníte letenky, pozvete si do konverzace bota, ten podle požadavků vybere nejlepší možnou variantu, sám vyplní údaje a přes něj vše zaplatíte, no stress, jdete si zabalit.

 

Svět jde kupředu a my s ním. A rok 2017 vypadá, že na tuto cestu budou potřeba běžecké boty 😉