Peter Duchoň
A Picture of $name

Sabina Erbanová
A Picture of $name

Kristina Hotová
A Picture of $name

Tomáš Jirsa
A Picture of $name

Zakladatel a majitel C&B. Chce být vždy ve všem první a napřed a je vlastně jedno, jestli jde o PR nebo jízdu na kole. Nemá rád, když se chodí okolo horké kaše a věci říká natvrdo a napřímo. To se promítá i do jeho psaní - jeho články vás nudit nebudou. Jediná disciplína, ve které Tomáš stále pokulhává je time management. O jeho rušení porad se v C&B vyprávějí legendy.

Michaela Koselová
A Picture of $name

Na rozdíl od grafiků samouků má Míša z grafického designu státní zkoušky. Kromě mistrovství ve Photoshopu tak zvládá konverzovat třeba o architektuře a sochařství romantismu. Namísto postupného sbírání zkušeností po škole skočila rovnou do C&B, kde se krom jiného pustila do Plesu v Opeře. Má oko pro detail a odzbrojující úsměv.

Andrea Kovářová
A Picture of $name

David Kursa
A Picture of $name

V mládí nepříliš úspěšný sportovec a člen rockové kapely, na vysoké škole student evropské ekonomické integrace. Kariéra vedoucího podkrovní kanceláře společnosti HI-LIGHTS se mohla ubírat mnoha směry, naštěstí nakonec zvítězily informace, média a analýzy. Nedá dopustit na rodné České Budějovice a je pověstný tím, že nevypíná ani u skleničky vína.

Veronika Lebedová
A Picture of $name

Kateřina Linhardtová
A Picture of $name

Prvním PR počinem Kateřiny byla práce pro Matfyz, výzev se tedy rozhodně nebojí. Pod palcem měla sociální sítě a redaktořinu. Mimo to je už nějaký ten rok freelance překladatelkou, marketing a PPC konzultantkou a především nápaditým kopíkem.

Markéta Lukášková
A Picture of $name

Novinářka, která se do povědomí čtenářů zapsala svým působením v časopisu Reflex a na webu Reflex.cz. Před téměř dvěma lety zběhla na druhý břeh k PR a komunikaci a v C&B má na starosti sociální sítě. Ondřej Aust z Mediář.cz o ní prohlásil, že je shooting star českého internetu. Od té doby si z ní v C&B kolegové utahují.

Petr Macinka
A Picture of $name

Absolvent v oborech politologie a mezinárodní vztahy. Konzultant, který dokáže najít zajímavé souvislosti i za horizontem běžného vnímání. Říká, že lidé často svazují sebe i svůj byznys zbytečnými limitami, přitom většinou stačí jen otevřít oči, nebo zvednout hlavu.

Roman Pazderník
A Picture of $name

Roman k PR zběhl ze sféry ekonomie. Z jeho zájmů jmenujme ekonomii. V poslední době svůj čas diverzifikuje mezi aktivity se středně až dlouhodobým výnosem typu pohyb, práce či blogování, naopak divestice v oblasti vaření. V životě mu údajně nic nechybí, snad kromě ekonomie.

Ondřej Samek
A Picture of $name

Tomáš Sazima
A Picture of $name

Říká se o něm, že je. Že skutečně existuje. Prý je sexy a má mozek, tudíž je to člověk. Zajímá se o veřejné dění, ale politik to není. Ani aktivista, na to je moc pesimista. Celkem rád se druží, i když nechápou to druzí. Ať jsi ateista, křesťan, budhista, hinduista, muslim nebo žid, na Facebooku se s ním můžeš sblížid (www.facebook.com/libusskykral).

Jana Šetele
A Picture of $name

Jakub Smutný
A Picture of $name

Mediální analytik, vystudovaný politolog a občasný lektor. Jakubův životopis nebyl úplně zábavný, dokud kolegům neřekl, že viděl a ohodnotil asi 4 000 filmů. Je milovníkem hororů a rád si zahraje únikové hry. Svou povahou se snaží rozbít koncept nudného analytika, a když nějaký graf neodpovídá jeho představě, nebojí se to nahlas říct.

Jan Václav
A Picture of $name

Talentovaný grafik, který je jako jeden z mála v C&B od počátku jejího vzniku. Vlajkovou lodí jeho práce je každý rok nový vizuál Plesu v Opeře, kterému před lety vymyslel ikonické logo, jež má s Plesem každý spojené. Kromě grafiky vyniká ještě v jedné věci – s naprosto kamennou tváří umí v pravou chvíli říct vtip, co všechny okolo odbourá.

Zuzana Vinzens
A Picture of $name

Zuzana si před lety řekla, že vzkřísí z mrtvých tradiční Ples v Opeře. Pod jejím vedením se z něj za pět let stala respektovaná společenská událost, na které se každoročně vybírají miliony korun na charitu. V C&B vedla divizi Events, pak si odskočila na mateřskou. K tomu všemu ještě stíhá být nejkrásnější ředitelkou plesu na světě.

Zuzana Závodná
A Picture of $name

Když se nás někdo zeptá, co děláme za práci a my odpovíme, že pracujeme v komunikační agentuře, děláme PR a pořádáme Eventy, spousta lidí si pod tím neumí představit nic konkrétního. I proto jsme založili tento blog.
Řekli jsme si, že poodhalíme, co se za těmi pojmy vlastně skrývá a ukážeme, že naše práce rozhodně není o rozesílání tiskových zpráv s gramatickými chybami, což se při slově „píárista“ jistě vybaví leckomu. Chceme se s vámi podělit o to, co zrovna děláme, jak pracujeme s klienty a jakou akci jsme zvládli uspořádat. Také se tu dočtete, co nás ve světě PR, komunikace a sociálních sítí zaujalo, co zajímavého jsme si přečetli a kdo vlastně jsme. Chceme, abyste nás trochu poznali. Abyste zjistili, že máme vlastní názory, zážitky a zkušenosti. Budeme moc rádi, když od vás získáme jakoukoliv zpětnou vazbu. Přejeme hezké čtení. A aby Vám neunikly ty nejlepší články, přihlašte se k odběru C&B Newsletteru. Každý měsíc pro Vás vybereme nejlepší text a přidáme novinky ze světa C&B.
 
Powered by C&B content   www.c‐b.cz

Instagram Stories? Must-have marketing!

Instagram je sociální síť, kde se vzájemně sdílí okamžiky každodenního života. Obyčejní lidé vedle celebrit, influencerů či firem. Působí zde přes 700 miliónů aktivních uživatelů, kteří nahráli již více než 40 miliard fotografií. Řadí se tak mezi druhou největší sociální síť na světě.

Jak je důležitý Instagram pro značky v dnešní době? Proč by firmy neměly opomínat využití Instagramu i v jejich marketingové komunikaci? A jak na to?

Důležitost této sociální sítě spočívá zejména v tom, že se její obliba rozrůstá – i v Česku – rychlostí blesku. Navíc přidává nové a nové funkce a hlavně slouží jako inspirace pro milióny uživatelů. Chcete-li, aby váš firemní Instagram zaujal vaše fanoušky a potenciální zákazníky, je důležité sdílet zajímavý obsah, nebát se autentických Instagram Stories a sledovat co děje na vašem místě působení nebo kdo a jak používá vaše hashtagy. Příběhy také zvyšují atraktivitu obsahu a podněcují zájem ze strany uživatelů.

Statistiky uvádí, že okolo 80 % uživatelů sleduje na Instagramu firemní profily a přináší prokazatelné výsledky z celého světa, ať už se jedná o velké značky či drobné podnikatele.

Uložte si inspiraci na později

Jednou z nejlepších nových funkcí je možnost archivace příspěvků. Dříve uživatelé viděli zajímavý příspěvek, ale uložit si ho bylo možné pouze jako printscreen. Nyní Instagram nabízí možnost si uložit všechny vaše příspěvky do soukromé složky a kdykoliv se k nim vrátit.

Zapojte se

Instagram není jen o zveřejnění krásného obsahu v online světě, ale také o udržování kontaktu s vaší komunitou. Právě komunikace s uživateli je to nejlepší, co pro svoji značku můžete udělat. Interakce s vašimi followery je neskutečně důležitá!

Hashtagy a geolokace

Stories firmám dávají možnost vdechnout příběhům život ještě jedinečnějším způsobem než pouze vkládáním fotografií. Proč bychom je neměli opomínat? Každý den je sleduje kolem 250 miliónů uživatelů, a to už je moc hezké číslo. Jak ale docílit toho, aby vaše Stories viděli i ostatní uživatelé, kteří vás ještě nesledují? Důležité je v nich používat hashtagy a geolokace. Nárust sledovanosti vašich krátkých příběhů bude mnohem vyšší..

Reklama v omezeném množství

Jako každá úspěšná věc, i Instagram nezůstává pozadu v monetizaci svých služeb. Již na začátku roku 2017 doplnil Stories o reklamy. Do chronologicky po sobě jdoucích příběhů vložil sponzorované odkazy, které jsou na první pohled pro uživatele nerozpoznatelné. Navíc, množství reklam je drženo velmi zkrátka, a proto není nijak obtěžující.

Co z toho všeho vyplývá? Celkově je nutné se dívat na Instagram jako na více než jen skvělou aplikaci pro sdílení fotografií a videí. Začněte se soustředit na Instagram jako most mezi svojí značkou a komunitou, která rychle roste a nejvíce využívá svůj smartphone. Když víte, nebo máte někoho – jako jsme třeba my –, kdo ví, jak na to, pak váš úspěch, image i brand awareness jsou prakticky předem zaručeny.

Článek napsala Kristina Hotová, Content Manager v C&B Content. V jejím portfoliu je hned několik instagramových profilů a málokdo se v této aplikaci vyzná tak, jak právě ona. Ať už potřebujete vymyslet strategii, poradit s nastavením, vyprodukovat obsah nebo proškolit, Kristina je člověk, kterého hledáte.