MUST HAVE aplikace pro Instagram
13. 8. 2018 |
Zuzana Závodná
Jak fotit jídlo?
04. 6. 2018 |
Kristina Hotová
Contact C&B — 01 — Eduard Krečmar
28. 5. 2018 |
Jana Šetele
Pracujeme v designu
19. 2. 2018 |
Roman Pazderník
Sociální sítě & předpovědi do roku 2018
16. 1. 2018 |
Zuzana Závodná
Efektivní využití hashtagů na Instagramu
11. 1. 2018 |
Kristina Hotová
Zničí vám Facebook vaši komunikaci?
08. 12. 2017 |
Zuzana Závodná
Mikro-influenceři a jejich maximální přínos
31. 10. 2017 |
Zuzana Závodná
Reportážna fotografia v 20. storočí
24. 10. 2017 |
Peter Duchoň
Síla Instagramu: 10 čísel, která chcete vědět
26. 9. 2017 |
Kristina Hotová
A hlavně! Nepodceňujte PÍSMO — díl 3.
14. 8. 2017 |
Michaela Koselová
Instagram Stories? Must-have marketing!
27. 7. 2017 |
Kristina Hotová
"To logo do rohu. A velký. VELKÝ!" — díl 2.
09. 6. 2017 |
Michaela Koselová
Case study: MARKEETA, zrzka s velkým EET
26. 5. 2017 |
David Kursa
Jak se rok 2017 chytá do sociálních sítí?
27. 2. 2017 |
Sabina Erbanová
TOP 5 log (created by C&B)
12. 12. 2016 |
Jan Václav
Analýza: Komentátorské „eeeh“? Spočítáno!
30. 11. 2016 |
David Kursa
Seznamování v rukou novodobých princezen
20. 9. 2016 |
Sabina Erbanová
Nemachrujte, když jste pod parou
05. 9. 2016 |
Tomáš Sazima
Po přečtení spalte! Instagam vs. Snapchat
29. 8. 2016 |
Sabina Erbanová
Trnitá cesta kvalitního obsahu
25. 7. 2016 |
Sabina Erbanová
Koníček will be back
14. 7. 2016 |
Roman Pazderník
Myslící tanky a jejich nájezd na česká média
28. 6. 2016 |
David Kursa
Co když to Microsoftu s LinkedIn vyjde?
14. 6. 2016 |
Sabina Erbanová
Prokletí malého zadání
31. 5. 2016 |
Jan Václav
Konverzace s živými lidmi je příliš mainstream. Nahradí je roboti
14. 4. 2016 |
Kateřina Linhardtová
Ve vteřině jste nekuřákem. Jde to.
06. 4. 2016 |
Petr Macinka
Dravci v džungli mediálních dat nudu neznají
16. 3. 2016 |
David Kursa
Škola základ života? Ne v životě grafiků
07. 3. 2016 |
Michaela Koselová
Snapchat: Nepřehledný, ale zábavný
17. 2. 2016 |
Kateřina Linhardtová
Nestyďte se nevědět, je to trendy
01. 2. 2016 |
Tomáš Sazima
Divadlo bez generálky
21. 1. 2016 |
Zuzana Vinzens
Český film v roce 2015
05. 1. 2016 |
Jakub Smutný
Role idiota při poškození sportovní značky
28. 12. 2015 |
Tomáš Jirsa
Maj se sliby plnit po Vánocích?
18. 12. 2015 |
Roman Pazderník
Co se vám vybaví, když se řekne Ples v Opeře?
01. 12. 2015 |
Zuzana Vinzens
Buduj tým, posílíš firmu!
25. 11. 2015 |
Zuzana Vinzens
Poučení pro klienty: Rebrandujte jako Google
11. 10. 2015 |
Jan Václav
Když se nás někdo zeptá, co děláme za práci a my odpovíme, že pracujeme v komunikační agentuře, děláme PR a pořádáme Eventy, spousta lidí si pod tím neumí představit nic konkrétního. I proto jsme založili tento blog.
Řekli jsme si, že poodhalíme, co se za těmi pojmy vlastně skrývá a ukážeme, že naše práce rozhodně není o rozesílání tiskových zpráv s gramatickými chybami, což se při slově „píárista“ jistě vybaví leckomu. Chceme se s vámi podělit o to, co zrovna děláme, jak pracujeme s klienty a jakou akci jsme zvládli uspořádat. Také se tu dočtete, co nás ve světě PR, komunikace a sociálních sítí zaujalo, co zajímavého jsme si přečetli a kdo vlastně jsme. Chceme, abyste nás trochu poznali. Abyste zjistili, že máme vlastní názory, zážitky a zkušenosti. Budeme moc rádi, když od vás získáme jakoukoliv zpětnou vazbu. Přejeme hezké čtení. A aby Vám neunikly ty nejlepší články, přihlašte se k odběru C&B Newsletteru. Každý měsíc pro Vás vybereme nejlepší text a přidáme novinky ze světa C&B.
Powered by C&B content www.c‐b.cz
26. 09. 2017 | Kristina Hotová
Síla Instagramu: 10 čísel, která chcete vědět
Instagram je nejmodernější, nejrychleji rostoucí sociální síť, kterou by marketéři neměli ignorovat. Podívejte se na 10 čísel, které vás dost možná překvapí, inspirují, motivují nebo prostě jen zaujmou...
- 700 milionů aktivních uživatelů každý měsíc
- 53 % aktivních uživatelů je ve věku 18-29 let
- 226 milionů followerů, a tedy nejvíce ze všech profilů, má samotný Instagram
- 8 milionů firemních profilů
- 36 % profilů jsou obchodníci, kteří používají Instagram k propagaci svých značek či výrobků
- 32 minut + je čas, který zde denně tráví uživatelé mladší 25 let
- 5 nejúspěšnějších módních značek na Instagramu tvoří brandy Nike, H&M, Zara, Adidas a Forever21
- o 79 % vyšší engagement mají příspěvky s přidanou lokalitou
- přes 1 miliardu dolarů vynaložily značky během roku 2017 na spolupráci s influencery
- A zajímavost na konec. Fotografii s historicky nejvíce likes — přes 11 miliónů — má Beyonce, a to u příspěvku, u něhož oznámila své druhé těhotenství (a to rovnou s dvojčátky).
Jestli vás zajímá více statistik a zajímavostí, celý článek si můžete přečíst na We Are Social Media.
Autorka tohoto článku je Kristina Hotová, Content Manager v C&B Content. V jejím portfoliu je hned několik instagramových profilů a málokdo se v této aplikaci vyzná tak, jak právě ona. Ať už potřebujete vymyslet strategii, poradit s nastavením, vyprodukovat obsah nebo proškolit, Kristina je člověk, kterého hledáte.