Peter Duchoň
A Picture of $name

Sabina Erbanová
A Picture of $name

Kristina Hotová
A Picture of $name

Tomáš Jirsa
A Picture of $name

Zakladatel a majitel C&B. Chce být vždy ve všem první a napřed a je vlastně jedno, jestli jde o PR nebo jízdu na kole. Nemá rád, když se chodí okolo horké kaše a věci říká natvrdo a napřímo. To se promítá i do jeho psaní - jeho články vás nudit nebudou. Jediná disciplína, ve které Tomáš stále pokulhává je time management. O jeho rušení porad se v C&B vyprávějí legendy.

Michaela Koselová
A Picture of $name

Na rozdíl od grafiků samouků má Míša z grafického designu státní zkoušky. Kromě mistrovství ve Photoshopu tak zvládá konverzovat třeba o architektuře a sochařství romantismu. Namísto postupného sbírání zkušeností po škole skočila rovnou do C&B, kde se krom jiného pustila do Plesu v Opeře. Má oko pro detail a odzbrojující úsměv.

Andrea Kovářová
A Picture of $name

David Kursa
A Picture of $name

V mládí nepříliš úspěšný sportovec a člen rockové kapely, na vysoké škole student evropské ekonomické integrace. Kariéra vedoucího podkrovní kanceláře společnosti HI-LIGHTS se mohla ubírat mnoha směry, naštěstí nakonec zvítězily informace, média a analýzy. Nedá dopustit na rodné České Budějovice a je pověstný tím, že nevypíná ani u skleničky vína.

Veronika Lebedová
A Picture of $name

Kateřina Linhardtová
A Picture of $name

Prvním PR počinem Kateřiny byla práce pro Matfyz, výzev se tedy rozhodně nebojí. Pod palcem měla sociální sítě a redaktořinu. Mimo to je už nějaký ten rok freelance překladatelkou, marketing a PPC konzultantkou a především nápaditým kopíkem.

Markéta Lukášková
A Picture of $name

Novinářka, která se do povědomí čtenářů zapsala svým působením v časopisu Reflex a na webu Reflex.cz. Před téměř dvěma lety zběhla na druhý břeh k PR a komunikaci a v C&B má na starosti sociální sítě. Ondřej Aust z Mediář.cz o ní prohlásil, že je shooting star českého internetu. Od té doby si z ní v C&B kolegové utahují.

Petr Macinka
A Picture of $name

Absolvent v oborech politologie a mezinárodní vztahy. Konzultant, který dokáže najít zajímavé souvislosti i za horizontem běžného vnímání. Říká, že lidé často svazují sebe i svůj byznys zbytečnými limitami, přitom většinou stačí jen otevřít oči, nebo zvednout hlavu.

Roman Pazderník
A Picture of $name

Roman k PR zběhl ze sféry ekonomie. Z jeho zájmů jmenujme ekonomii. V poslední době svůj čas diverzifikuje mezi aktivity se středně až dlouhodobým výnosem typu pohyb, práce či blogování, naopak divestice v oblasti vaření. V životě mu údajně nic nechybí, snad kromě ekonomie.

Ondřej Samek
A Picture of $name

Tomáš Sazima
A Picture of $name

Říká se o něm, že je. Že skutečně existuje. Prý je sexy a má mozek, tudíž je to člověk. Zajímá se o veřejné dění, ale politik to není. Ani aktivista, na to je moc pesimista. Celkem rád se druží, i když nechápou to druzí. Ať jsi ateista, křesťan, budhista, hinduista, muslim nebo žid, na Facebooku se s ním můžeš sblížid (www.facebook.com/libusskykral).

Jana Šetele
A Picture of $name

Jakub Smutný
A Picture of $name

Mediální analytik, vystudovaný politolog a občasný lektor. Jakubův životopis nebyl úplně zábavný, dokud kolegům neřekl, že viděl a ohodnotil asi 4 000 filmů. Je milovníkem hororů a rád si zahraje únikové hry. Svou povahou se snaží rozbít koncept nudného analytika, a když nějaký graf neodpovídá jeho představě, nebojí se to nahlas říct.

Jan Václav
A Picture of $name

Talentovaný grafik, který je jako jeden z mála v C&B od počátku jejího vzniku. Vlajkovou lodí jeho práce je každý rok nový vizuál Plesu v Opeře, kterému před lety vymyslel ikonické logo, jež má s Plesem každý spojené. Kromě grafiky vyniká ještě v jedné věci – s naprosto kamennou tváří umí v pravou chvíli říct vtip, co všechny okolo odbourá.

Zuzana Vinzens
A Picture of $name

Zuzana si před lety řekla, že vzkřísí z mrtvých tradiční Ples v Opeře. Pod jejím vedením se z něj za pět let stala respektovaná společenská událost, na které se každoročně vybírají miliony korun na charitu. V C&B vedla divizi Events, pak si odskočila na mateřskou. K tomu všemu ještě stíhá být nejkrásnější ředitelkou plesu na světě.

Zuzana Závodná
A Picture of $name

Když se nás někdo zeptá, co děláme za práci a my odpovíme, že pracujeme v komunikační agentuře, děláme PR a pořádáme Eventy, spousta lidí si pod tím neumí představit nic konkrétního. I proto jsme založili tento blog.
Řekli jsme si, že poodhalíme, co se za těmi pojmy vlastně skrývá a ukážeme, že naše práce rozhodně není o rozesílání tiskových zpráv s gramatickými chybami, což se při slově „píárista“ jistě vybaví leckomu. Chceme se s vámi podělit o to, co zrovna děláme, jak pracujeme s klienty a jakou akci jsme zvládli uspořádat. Také se tu dočtete, co nás ve světě PR, komunikace a sociálních sítí zaujalo, co zajímavého jsme si přečetli a kdo vlastně jsme. Chceme, abyste nás trochu poznali. Abyste zjistili, že máme vlastní názory, zážitky a zkušenosti. Budeme moc rádi, když od vás získáme jakoukoliv zpětnou vazbu. Přejeme hezké čtení. A aby Vám neunikly ty nejlepší články, přihlašte se k odběru C&B Newsletteru. Každý měsíc pro Vás vybereme nejlepší text a přidáme novinky ze světa C&B.
 
Powered by C&B content   www.c‐b.cz

9 důvodů, proč se vám nezvyšuje počet followerů na Twitteru

Trápíte se na Twitteru tím, že vás lidé nesledují? Je pro vás těžké získat jejich pozornost? Říkáte si, kde může být chyba?

Trápíte se na Twitteru tím, že vás lidé nesledují? Je pro vás těžké získat jejich pozornost? Říkáte si, kde může být chyba?

Vytipovali jsme pro vás 9 nejčastějších důvodů, proč tomu tak může být:

  • Nemáte vyplněné bio – zabere vám to přibližně 1 minutu a je to opravdu důležité, proto ho nenechávejte nikdy prázdné — stačí popis napsat jasně, stručně a narovinu. Nezapomeňte také přidat odkaz na vaše webové stránky či blog. Naopak zase na svůj blog nebo web vložte tlačítko pro Follow a přidejte si odkaz na váš profil do e-mailové patičky.

  • Nemáte profilovou fotografii – stejně jako bio, tak fotografie u vašeho profilu hraje důležitou roli. Účet si tak mohu uživatelé rychleji přiřadit a zároveň je to znamení, že nejste spammer, falešný účet nebo uživatel, který tweetuje 1x za rok.
  • Máte soukromý profil na Twitteru – pokud chcete zvýšit počet followerů a sbírat srdíčka či retweety, je nutné, aby váš profil byl veřejný. Jinak vaše tweety nikdo neuvidí.
  • Netweetujete pravidelně – Twitter je hlavně o reakcích na aktuální dění, zajímavých komentářích či názorech, a proto je důležité tweetovat často. Pokud jsou zveřejňujete tweety 1 – 2x týdně, bohužel nikoho jen tak nezaujmete a dosah se sníží.
  • Nemáte co říct – pokud chcete zveřejňovat tweety typu “Venku sněží” — tak to nedělejte! Bohužel to nikoho zajímat nebude. Uživatele na Twitteru chtějí zajímavý obsah (to samozřejmě platí i u ostatních sociálních sítích). Nesdílejte pouze tweety o práci, o sobě, o vašich problémech či o zajímavá/ vtipná fakta, ale snažte se najít balanc.
  • Sledujete mnohem více uživatelů než sleduje vás – pokud se chcete řídit pravidlem #followmeback, nebude to na Twitteru fungovat, protože pokud rozdíl mezi počtem sledujících a sledovaných bude mnohonásobně větší (following 5.000 a followers 10), Twitter vás vyhodnotí jako spammera a váš účet může být smazán. Zároveň nesledujte zpátky každého, kdo vám dá “follow”. Vybírejte si, koho chcete sledovat.
  • Váš profil i tweety jsou převážně určeny k prodeji – snažíte se na Twitteru prodávat? Zaměřte se raději na jiný komunikační kanál, protože zde úspěch s prodejními tweety moc nesklidíte.
  • Vaše historie tweetů je zaměřena pouze na vaše osobní promo – pokud chcete tweetovat pouze o sobě, vaší firmě, svých problémech a traumatech nebo o tom, jak jste úžasní, přestane to lidi po chvíli zajímat a bude je možná až i otravovat.
  • Tweetujete pouze o vaší firmě a o ničem jiném – stejně jako u osobního proma platí tato rada i u firemních profilů – netweetujte pouze o úžasnosti a dokonalosti vašeho podnikání, ale zaměřte se i na zajímavosti z oboru, kterému se věnujete, snažte se přinést uživatelům aktuální pohled na danou problematiku a pravidelně jim přinášejte novinky a zajímavosti z vašeho okolí.

Nejdůležitější na konec, nezapomeňte, že pokud chcete vybudovat silné portfolio věrných followers, není to krátkodobá záležitost. Twitter je především o kvalitních pravidelných příspěvcích, ale jakmile se do tweetování dostanete a začne vás to bavit, dosahy i followeři porostou samy.

Zdroj: Social Media Today


Autorka tohoto článku je Kristina Hotová, Content Manager v C&B Content. V jejím portfoliu je hned několik facebookových a instagramových profilů a málokdo sleduje dění na sociálních sítích tak, jak právě ona. Ať už potřebujete vymyslet strategii, poradit s nastavením, vyprodukovat obsah nebo proškolit, Kristina je člověk, kterého hledáte.