Peter Duchoň
A Picture of $name

Sabina Erbanová
A Picture of $name

Kristina Hotová
A Picture of $name

Tomáš Jirsa
A Picture of $name

Zakladatel a majitel C&B. Chce být vždy ve všem první a napřed a je vlastně jedno, jestli jde o PR nebo jízdu na kole. Nemá rád, když se chodí okolo horké kaše a věci říká natvrdo a napřímo. To se promítá i do jeho psaní - jeho články vás nudit nebudou. Jediná disciplína, ve které Tomáš stále pokulhává je time management. O jeho rušení porad se v C&B vyprávějí legendy.

Michaela Koselová
A Picture of $name

Na rozdíl od grafiků samouků má Míša z grafického designu státní zkoušky. Kromě mistrovství ve Photoshopu tak zvládá konverzovat třeba o architektuře a sochařství romantismu. Namísto postupného sbírání zkušeností po škole skočila rovnou do C&B, kde se krom jiného pustila do Plesu v Opeře. Má oko pro detail a odzbrojující úsměv.

Andrea Kovářová
A Picture of $name

David Kursa
A Picture of $name

V mládí nepříliš úspěšný sportovec a člen rockové kapely, na vysoké škole student evropské ekonomické integrace. Kariéra vedoucího podkrovní kanceláře společnosti HI-LIGHTS se mohla ubírat mnoha směry, naštěstí nakonec zvítězily informace, média a analýzy. Nedá dopustit na rodné České Budějovice a je pověstný tím, že nevypíná ani u skleničky vína.

Veronika Lebedová
A Picture of $name

Kateřina Linhardtová
A Picture of $name

Prvním PR počinem Kateřiny byla práce pro Matfyz, výzev se tedy rozhodně nebojí. Pod palcem měla sociální sítě a redaktořinu. Mimo to je už nějaký ten rok freelance překladatelkou, marketing a PPC konzultantkou a především nápaditým kopíkem.

Markéta Lukášková
A Picture of $name

Novinářka, která se do povědomí čtenářů zapsala svým působením v časopisu Reflex a na webu Reflex.cz. Před téměř dvěma lety zběhla na druhý břeh k PR a komunikaci a v C&B má na starosti sociální sítě. Ondřej Aust z Mediář.cz o ní prohlásil, že je shooting star českého internetu. Od té doby si z ní v C&B kolegové utahují.

Petr Macinka
A Picture of $name

Absolvent v oborech politologie a mezinárodní vztahy. Konzultant, který dokáže najít zajímavé souvislosti i za horizontem běžného vnímání. Říká, že lidé často svazují sebe i svůj byznys zbytečnými limitami, přitom většinou stačí jen otevřít oči, nebo zvednout hlavu.

Roman Pazderník
A Picture of $name

Roman k PR zběhl ze sféry ekonomie. Z jeho zájmů jmenujme ekonomii. V poslední době svůj čas diverzifikuje mezi aktivity se středně až dlouhodobým výnosem typu pohyb, práce či blogování, naopak divestice v oblasti vaření. V životě mu údajně nic nechybí, snad kromě ekonomie.

Ondřej Samek
A Picture of $name

Tomáš Sazima
A Picture of $name

Říká se o něm, že je. Že skutečně existuje. Prý je sexy a má mozek, tudíž je to člověk. Zajímá se o veřejné dění, ale politik to není. Ani aktivista, na to je moc pesimista. Celkem rád se druží, i když nechápou to druzí. Ať jsi ateista, křesťan, budhista, hinduista, muslim nebo žid, na Facebooku se s ním můžeš sblížid (www.facebook.com/libusskykral).

Jana Šetele
A Picture of $name

Jakub Smutný
A Picture of $name

Mediální analytik, vystudovaný politolog a občasný lektor. Jakubův životopis nebyl úplně zábavný, dokud kolegům neřekl, že viděl a ohodnotil asi 4 000 filmů. Je milovníkem hororů a rád si zahraje únikové hry. Svou povahou se snaží rozbít koncept nudného analytika, a když nějaký graf neodpovídá jeho představě, nebojí se to nahlas říct.

Jan Václav
A Picture of $name

Talentovaný grafik, který je jako jeden z mála v C&B od počátku jejího vzniku. Vlajkovou lodí jeho práce je každý rok nový vizuál Plesu v Opeře, kterému před lety vymyslel ikonické logo, jež má s Plesem každý spojené. Kromě grafiky vyniká ještě v jedné věci – s naprosto kamennou tváří umí v pravou chvíli říct vtip, co všechny okolo odbourá.

Zuzana Vinzens
A Picture of $name

Zuzana si před lety řekla, že vzkřísí z mrtvých tradiční Ples v Opeře. Pod jejím vedením se z něj za pět let stala respektovaná společenská událost, na které se každoročně vybírají miliony korun na charitu. V C&B vedla divizi Events, pak si odskočila na mateřskou. K tomu všemu ještě stíhá být nejkrásnější ředitelkou plesu na světě.

Zuzana Závodná
A Picture of $name

Když se nás někdo zeptá, co děláme za práci a my odpovíme, že pracujeme v komunikační agentuře, děláme PR a pořádáme Eventy, spousta lidí si pod tím neumí představit nic konkrétního. I proto jsme založili tento blog.
Řekli jsme si, že poodhalíme, co se za těmi pojmy vlastně skrývá a ukážeme, že naše práce rozhodně není o rozesílání tiskových zpráv s gramatickými chybami, což se při slově „píárista“ jistě vybaví leckomu. Chceme se s vámi podělit o to, co zrovna děláme, jak pracujeme s klienty a jakou akci jsme zvládli uspořádat. Také se tu dočtete, co nás ve světě PR, komunikace a sociálních sítí zaujalo, co zajímavého jsme si přečetli a kdo vlastně jsme. Chceme, abyste nás trochu poznali. Abyste zjistili, že máme vlastní názory, zážitky a zkušenosti. Budeme moc rádi, když od vás získáme jakoukoliv zpětnou vazbu. Přejeme hezké čtení. A aby Vám neunikly ty nejlepší články, přihlašte se k odběru C&B Newsletteru. Každý měsíc pro Vás vybereme nejlepší text a přidáme novinky ze světa C&B.
 
Powered by C&B content   www.c‐b.cz

Jak využít Facebookové skupiny pro vyšší zásah vaší cílovky?

V době, kdy organický zásah na Facebooku je pro značky prakticky neexistující, musíme hledat nové způsoby jak zaujmout. Placená reklama je už samozřejmostí, ale ne vždy přinese žádané výsledky. Hlavně v kampaních s omezeným rozpočtem. Naštěstí existuje jedna velmi povedená funkce: Facebook Groups. A i když to není nic nového, poslední updaty Facebooku umožňují propojit stránku se skupinou a dokonce poskytují analytiku.

Zde je 5 způsobů, jak vám Facebook Groups můžou pomoci k vyššímu dosahu:

1. Spolupráce
Skupiny nabízí skvělou možnost mluvit s cílovou skupinou, sbírat informace a klást otázky. Klasické příspěvky už komentářů vzbuzují jen velmi málo. Potřebujete přinutit své publikum k diskuzi? Engagement je vzácná věc, ale skupiny jsou pro něj přímo přirozené prostředí.

2. Nová skupina
Pokud potřebujete získat specifické informace například o vašem produktu, vytvořte si novou vlastní skupinu. Můžete si zvolit z různých nastavení soukromí. Pro uvedení nového produktu použijte veřejnou skupinu, pro získání zpětné vazby na existující produkt zvolte radši uzavřenou skupinu.

3. Existující skupina
Ve většině případů skupina, kterou potřebujete, už existuje. Využijte jejího publika a získejte jejich názor nebo rovnou nového zákazníka. Jedinou nebýhodou bude, že zde nebudete mít k dispozici analytiku.

4. Diskuze
Nepleťte si skupinu s místem, kde můžete zdarma vystavovat svoji reklamu. To je totiž nejkratší cesta ke ztrátě důveryhodnosti a případně až k vyhoštění. Snažte se zapojit se do diskuzí, pomáhat členům s jejich problémy a odpovídat na otázky. A pokud se jen tak mezi řečí zmíníte o svém produktu, nikdo se zlobit nebude.

5. Upozornění
Nejlepší věcí na skupinách je fakt, že obchází chaos zvaný News Feed. Novinky se vám totiž zobrazí také v upozorněních. Takže pokud si je zrovna člen skupiny nevypne, máte téměř 100 % jistotu, že si váš příspěvek přečte.

Facebook Groups nejsou univerzálním receptem na vyšší dosah. Ale Facebook nám to s postupem času rozhodně ulehčovat nebude. Proto je dobré mít v zásobníku různé možnosti, jakými se organický zásah ještě dá docílit. A dokud jsou ještě zdarma, stojí za to je vyzkoušet!

 


Tento článek napsala Content Managerka Zuzana Závodná. Zuzka se specializuje na sociální sítě, její doménou jsou kreativní kampaně na Facebooku a Instagramu. Pokud i vy hledáte tým, který pozvedne váš brand, jsme tu pro vás na e-mailu: office@c-b.cz.