5 nových funkcí Instagramu — jak je využít ve vaší komunikaci
1. Vytvořte si “cover” pro Instagram Stories Highlights
Už od prosince 2017 si svoje oblíbené příběhy můžete ukládat přímo do profilu a posunout tak prezentaci vaší značky na vyšší úroveň. Můžete je dokonce znovu zveřejnit a hlavně měřit jejich výkonnost. Jelikož příběhy jsou zatím jediným formátem na Instagramu, kam můžete vložit link (pokud máte více než 10k followerů nebo nastavíte link ve Stories reklamě), zvýšíte tak i návštěvnost vašeho webu. Aby vaše uložené příběhy vypadaly přehledně a zlepšovaly image značky, vyzkoušejte jim vytvořit tematický “cover”!
Tento připravovaný update by měl přijít v nejbližších týdnech a všichni na něj netrpělivě čekáme. A není se čemu divit, umožní nám totiž prohledávat Instagram podle relevantních kategorií. Potřebujete najít nové influencery z oblasti gastronomie, módy či cestování? Stačí kliknout na ikonku a pod ní se vám zobrazí i hashtagy, které by vás v rámci ní mohli zajímat.

Další novinkou je možnost nastavit automatické skrývání nevhodných komentářů a zamezit tak tomu, aby se na vašem profilu ani na vteřinu neobjevilo něco, co by vaši značku poškodilo. Tuto novou funkci najdete v sekci Nastavení -> Nastavení komentářů -> Skrýt urážlivé komentáře.
Určitě jste viděli ve Stories známých influencerů a celebrit screenshot toho, co právě poslouchají. Samozřejmě, dělají to velmi rádi. 🙂
Popularita Stories ještě zdaleka nedosáhla svého vrcholu a proto se objevují stále nové funkce, kterými je můžeme zdokonalit. Značky a influenceři teď můžou pomocí Facebook AR Camera Platform vytvořit vlastní obličejové filtry, které budou dostupné všem jejím sledujícím. Další skvělý nástroj, jak vylepšit image a zvýšit povědomí o značce!
Instagram zase o kousek vylepšil dostupné funkce a přitom si zachovává jednoduchost, kterou na něm jeho uživatelé milují. A my se už těšíme na všechny kreativní způsoby, kterými je využijeme v komunikaci našich klientů!