Peter Duchoň
A Picture of $name

Sabina Erbanová
A Picture of $name

Kristina Hotová
A Picture of $name

Tomáš Jirsa
A Picture of $name

Zakladatel a majitel C&B. Chce být vždy ve všem první a napřed a je vlastně jedno, jestli jde o PR nebo jízdu na kole. Nemá rád, když se chodí okolo horké kaše a věci říká natvrdo a napřímo. To se promítá i do jeho psaní - jeho články vás nudit nebudou. Jediná disciplína, ve které Tomáš stále pokulhává je time management. O jeho rušení porad se v C&B vyprávějí legendy.

Michaela Koselová
A Picture of $name

Na rozdíl od grafiků samouků má Míša z grafického designu státní zkoušky. Kromě mistrovství ve Photoshopu tak zvládá konverzovat třeba o architektuře a sochařství romantismu. Namísto postupného sbírání zkušeností po škole skočila rovnou do C&B, kde se krom jiného pustila do Plesu v Opeře. Má oko pro detail a odzbrojující úsměv.

Andrea Kovářová
A Picture of $name

David Kursa
A Picture of $name

V mládí nepříliš úspěšný sportovec a člen rockové kapely, na vysoké škole student evropské ekonomické integrace. Kariéra vedoucího podkrovní kanceláře společnosti HI-LIGHTS se mohla ubírat mnoha směry, naštěstí nakonec zvítězily informace, média a analýzy. Nedá dopustit na rodné České Budějovice a je pověstný tím, že nevypíná ani u skleničky vína.

Veronika Lebedová
A Picture of $name

Kateřina Linhardtová
A Picture of $name

Prvním PR počinem Kateřiny byla práce pro Matfyz, výzev se tedy rozhodně nebojí. Pod palcem měla sociální sítě a redaktořinu. Mimo to je už nějaký ten rok freelance překladatelkou, marketing a PPC konzultantkou a především nápaditým kopíkem.

Markéta Lukášková
A Picture of $name

Novinářka, která se do povědomí čtenářů zapsala svým působením v časopisu Reflex a na webu Reflex.cz. Před téměř dvěma lety zběhla na druhý břeh k PR a komunikaci a v C&B má na starosti sociální sítě. Ondřej Aust z Mediář.cz o ní prohlásil, že je shooting star českého internetu. Od té doby si z ní v C&B kolegové utahují.

Petr Macinka
A Picture of $name

Absolvent v oborech politologie a mezinárodní vztahy. Konzultant, který dokáže najít zajímavé souvislosti i za horizontem běžného vnímání. Říká, že lidé často svazují sebe i svůj byznys zbytečnými limitami, přitom většinou stačí jen otevřít oči, nebo zvednout hlavu.

Roman Pazderník
A Picture of $name

Roman k PR zběhl ze sféry ekonomie. Z jeho zájmů jmenujme ekonomii. V poslední době svůj čas diverzifikuje mezi aktivity se středně až dlouhodobým výnosem typu pohyb, práce či blogování, naopak divestice v oblasti vaření. V životě mu údajně nic nechybí, snad kromě ekonomie.

Ondřej Samek
A Picture of $name

Tomáš Sazima
A Picture of $name

Říká se o něm, že je. Že skutečně existuje. Prý je sexy a má mozek, tudíž je to člověk. Zajímá se o veřejné dění, ale politik to není. Ani aktivista, na to je moc pesimista. Celkem rád se druží, i když nechápou to druzí. Ať jsi ateista, křesťan, budhista, hinduista, muslim nebo žid, na Facebooku se s ním můžeš sblížid (www.facebook.com/libusskykral).

Jana Šetele
A Picture of $name

Jakub Smutný
A Picture of $name

Mediální analytik, vystudovaný politolog a občasný lektor. Jakubův životopis nebyl úplně zábavný, dokud kolegům neřekl, že viděl a ohodnotil asi 4 000 filmů. Je milovníkem hororů a rád si zahraje únikové hry. Svou povahou se snaží rozbít koncept nudného analytika, a když nějaký graf neodpovídá jeho představě, nebojí se to nahlas říct.

Jan Václav
A Picture of $name

Talentovaný grafik, který je jako jeden z mála v C&B od počátku jejího vzniku. Vlajkovou lodí jeho práce je každý rok nový vizuál Plesu v Opeře, kterému před lety vymyslel ikonické logo, jež má s Plesem každý spojené. Kromě grafiky vyniká ještě v jedné věci – s naprosto kamennou tváří umí v pravou chvíli říct vtip, co všechny okolo odbourá.

Zuzana Vinzens
A Picture of $name

Zuzana si před lety řekla, že vzkřísí z mrtvých tradiční Ples v Opeře. Pod jejím vedením se z něj za pět let stala respektovaná společenská událost, na které se každoročně vybírají miliony korun na charitu. V C&B vedla divizi Events, pak si odskočila na mateřskou. K tomu všemu ještě stíhá být nejkrásnější ředitelkou plesu na světě.

Zuzana Závodná
A Picture of $name

Když se nás někdo zeptá, co děláme za práci a my odpovíme, že pracujeme v komunikační agentuře, děláme PR a pořádáme Eventy, spousta lidí si pod tím neumí představit nic konkrétního. I proto jsme založili tento blog.
Řekli jsme si, že poodhalíme, co se za těmi pojmy vlastně skrývá a ukážeme, že naše práce rozhodně není o rozesílání tiskových zpráv s gramatickými chybami, což se při slově „píárista“ jistě vybaví leckomu. Chceme se s vámi podělit o to, co zrovna děláme, jak pracujeme s klienty a jakou akci jsme zvládli uspořádat. Také se tu dočtete, co nás ve světě PR, komunikace a sociálních sítí zaujalo, co zajímavého jsme si přečetli a kdo vlastně jsme. Chceme, abyste nás trochu poznali. Abyste zjistili, že máme vlastní názory, zážitky a zkušenosti. Budeme moc rádi, když od vás získáme jakoukoliv zpětnou vazbu. Přejeme hezké čtení. A aby Vám neunikly ty nejlepší články, přihlašte se k odběru C&B Newsletteru. Každý měsíc pro Vás vybereme nejlepší text a přidáme novinky ze světa C&B.
 
Powered by C&B content   www.c‐b.cz

MUST HAVE aplikace pro Instagram

Nepropásněte ty nejlepší vychytávky, které přidají vašemu profilu na atraktivitě i originalitě. Instagram nás neustále zahrnuje novinkami, pro které vznikají stále nové aplikace tak, aby nám ulehčily vytváření obsahu. Nestíháte se v tom orientovat, a přesto byste chtěli svůj Instagram vylepšit? Vybrali jsme pro vás MUST HAVE aplikace, které momentálně musíte mít v telefonu. 

 

Skorr
Změří vaši úspěšnost napříč sociálními sítěmi a vypočítá vám skóre, které si potom můžete srovnat třeba s Cristianem Ronaldem.
Jak to funguje?
Zadejte svoje profily na Facebooku, Instagramu, Twitteru, LinkedIn, YouTube a Tumblru. Skorr vám na základě vašeho zásahu, liků a komentářů vyhodnotí úspěšnost pouze do jednoho jediného čísla. To si pak můžete srovnat s konkurencí nebo s těmi nejsledovanějšími profily na světe.
Pro koho je to dobré?
Hlavně pro influencery, kteří chtějí zpeněžit svoji hodnotu. Skorr totiž zatím nefunguje pro Facebook Pages.

Screenshot_2018-08-07-09-42-52-508_com.skorr.android.growsocial.media

Unfold
Najdete zde krásné šablony pro tvorbu Insta stories. Pár základních je zdarma, za ty kreativnější si budete muset připlatit.
Jak to funguje?
Stáhněte si aplikaci a připravte si fotky a videa, která chcete do své Insta story zahrnout. Vyberte si šablonu a napište příběh, který dneska na svém profilu odvyprávíte. Vše pak stáhněte jako fotku a nahrajte do stories. Ale pozor, speciální nálepky jako je lokace nebo mention budete muset přidat až na Instagramu. 
Pro koho je to dobré?
Pro všechny kreativce, Insta story mágy nebo klidně i pro vaši mladší ségru.

Image from iOS

Color Story
Pro neokoukané, originální filtry a šablony nejen pro Stories si stáhněte appku Color Story. Udeláte s ní i základní editaci fotografie jako ořiznutí, otočení nebo změnu jasu a navíc hned můžete naplánovat zveřejnění na Instagramu.
Jak to funguje?
Jako každá appka na úpravu fotek, nic dalšího nemusíte řešit. 
Pro koho je to dobré?
Pro inovátory, kteří neustále hledají nové vychytávky a originální elementy do svého feedu.

Screenshot_2018-08-07-09-46-31-289_com.acolorstory

When to post
Poradí vám, kdy jsou vaši fanoušci online a na kdy je nejlepší naplánovat zveřejnění příspěvku.
Jak to funguje?
Zadejte své přihlašovací údaje a appka vám sama spočítá, kdy je nejlepší zveřejňovat příspěvky nebo stories. V přehledné tabulce pak můžete srovnávat časy v jednotlivých dnech.
Pro koho je to dobré?
Pro geeky, kteří musí mít každý post naplánovaný do posledního detailu. A také pro všechny, kdo chtějí mít u svých příspěvků co největší odezvu.

timetopost

Story Cutter
Rozdělí jakékoliv video na 10 s segmenty vhodné přímo do Stories.
Jak to funguje?
Nahrajte dlouhé video a tato appka vám ho jednoduše rozdělí do několika 10-sekundových částí, které pak stačí nahrát přímo do stories.
Pro koho je to dobré?
Pro video maniaky nebo prostě pro každého, kdo zná důležitost video obsahu na sociálních sítích.

Screenshot_2018-08-07-09-53-24-639_com.android.documentsui

Hyperlapse
Zrychlí dlouhé video na několikanásobnou rychlost a udělá z něj tak zajímavější obsah pro vaše fanoušky. Ideální pro časosběr.
Jak to funguje?
Nahrajte dlouhé video a vyberte si, jak moc ho chcete zrychlit. Vyexportujte a nahrajte přímo na Instagram.
Pro koho je to dobré?
Stejné jako u předchozí aplikace. Obsah je král a video obsah král všech králů 🙂

Screenshot_2018-08-07-09-54-38-611_com.microsoft.hyperlapsemobile

 

Uvolněte si v telefonu dostatek místa na všechny doporučené aplikace a doplňte tak svoji sbírku o nejnovější vychytávky. Originální obsah ve feedu vám pomůže získat nové sledující a zajímavé stories zvýší interakci s vaším profilem.


Tento článek napsala Content Managerka Zuzana Závodná. Zuzka se specializuje na sociální sítě, její doménou jsou kreativní kampaně na Facebooku a Instagramu. Pokud i vy hledáte tým, který pozvedne váš brand, jsme tu pro vás na e-mailu: office@c-b.cz.